marco borsato - onderweg

Pagina: 1
Acties:
  • 203 views sinds 30-01-2008

• CarJunkyXL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-08 10:48
hey mensen, ik heb van alles geprobeerd, gelezen enz, maar het lukt me niet om de cd te rippen, of te backuppen. heb een sony writer, maar ik heb hier op het forum gelezen, dat je de ''only first session'' moet aanzetten, maar kan dit vervolgens bij geen een programma vinden, of kijk ik er nu over heen. heb audiocatalist geprobeerd, EAC, Feurio, en nog meer,

kan iemand mij helpen..... waar ik de functie ''only first session'' kan aanzetten....
want heb ook gelezen, dat ik hem dan als mp3 kan rippen.....

• UTM
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:55

UTM

Waarom gebruik je niet gewoon een Rip Programma voor muziek cd's :? Zelfs Windows Media Player kan muziek rippen van de cd's. Ik zie dat je wel EAC hebt gebruikt, daar zal het imo toch mee moeten werken. Als je EAC gebruikt hoef je niet te zoeken naar ''only first session'' hoor ;) Gewoon rippen, that's all :)

[ Voor 52% gewijzigd door UTM op 04-05-2004 00:27 ]

• plakbandrol
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-02 12:36

• TheLemon
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-07 13:56

TheLemon

daddy cool, crazy like a fool

Ik gebruik altijd audiograbber, daar krijg ik alle cd's waar zo'n "beveiligd blablabla"-verhaaltje achterop staat ook moeiteloos mee geript zonder enige extra opties in te stellen.
Anders kun je cdrwin proberen, die kan nogal veel qua images maken.

[ Voor 22% gewijzigd door TheLemon op 04-05-2004 09:22 ]

Verwijderd

Misschien snapt de sony writer de copieerbeveiliging wel niet, dan maakt software niet mer ui lijkt me.

Verwijderd

brand hem 1 op 1 met clonecd

Verwijderd

Als je het origineel hebt kun je hem toch ook gewoon alsnog even downloaden, geen geneuzel met allerlei beveiligingen.

Overigens zou ik nooit een beveiligde CD kopen want je weet nooit zeker of hij wel overal in af zal spelen.

Ik weet niet of dat ook de reden is dat je een backup probeerd te maken. Als dat zo is zou ik gewoon terug gaan naar de winkel en een CD eisen die wel werkt in al jouw afspeel apparatuur.

• powerflux
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02-08 09:36

powerflux

Edit zich kapot@375fsb

clonecd is prut, neem alcohol 120% (evt in combinatie met clony xxl)

als je het origineel hebt natuurlijk. anders heb ik niks gezegd.

[ Voor 38% gewijzigd door powerflux op 04-05-2004 09:38 ]

if computergames really affect us, we would be running around in dark rooms and eating magic pills.

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 04-08 09:26
Hier is wel genoeg over te vinden op het internet; GoT is geen forum voor basic CD copy vragen.

En plakbandrol, ik weet niet waar jouw post op moet slaan maar het komt erg jammer over kan ik je mededelen.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.