Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
ik wil deze graag kopen maar mijn vraag is: heeft hier iemand ervaring mee hoe vondt ie het of zijn er betere gadgets te koop voor de ps2

Alvast bedankt

Verwijderd

bouw er zelf eentje zou ik zeggen
ik vind het persoonlijk niet veel voorstellen zoon playseat.
maak er een naar je eigen wens
veel leuker!!!

• DeppOx
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 25-07-2024

DeppOx

l33t lurker

Ik had er laatst 1 bij wannahaves gezien zag er wel cool uit, maar ik kan alleen deze vinden http://www.wannahaves.nl/whtv/s4-04-playseats.asp . ( die andere dus niet :P )
Ideaal voor racespellen natuurlijk, volgens mij zijn er idd niet zoveel coole gadgets voor de ps2.

[ Voor 6% gewijzigd door DeppOx op 04-05-2004 02:15 ]

BOOOOOORRRRRRRRRIIIIIIIINGGGGGGGGGGGGG

• LifeTecH
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Is wel een gaaf ding, maar ligt het aan mij of staat er geen prijs op de wannahaves site :? Ik heb er verder zelf geen ervaring mee, maar is het eigenlijk wel iets wat gaaf is om te zien :9 * LifeTecH LifeTecH volgt dit draadje maar

Bestaan er trouwens ook andere playseats? Dan bedoel ik niet een andere race playseat, maar voor andere soort spellen? Ik weet dat er op de pc wel een cockpit variant is.

[ Voor 29% gewijzigd door LifeTecH op 04-05-2004 02:21 ]

• M-ThijZ
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09:48

M-ThijZ

Riding on Rails

Op de Regroup12 LAN-Party kon je zo'n playseat uitproberen. Ik was er eigenlijk niet zo super positief over. Miss leuk voor eventjes, maar naar een paar uurtjes spelen ben je de positie en de trillingen echt wel zat.

• LifeTecH
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Acid-Rain schreef op 04 mei 2004 @ 02:41:
Op de Regroup12 LAN-Party kon je zo'n playseat uitproberen. Ik was er eigenlijk niet zo super positief over. Miss leuk voor eventjes, maar naar een paar uurtjes spelen ben je de positie en de trillingen echt wel zat.
Het is ook meer een hebbedingetje dan dat je hem daadwerkelijk veel gaat gebruiken. Net zoals de rumble functie op de ps2 controller, leuk voor even maar daarna merk je hem niet meer en schenk je er geen aandacht aan. (uitzonderingen daar gelaten)

• Necrobic
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Mocht je hem willen kopen. Misschien kunnen we wat eens worden over een prijs. Zie mijn userinfo voor icq/msn/email.

Heb er 1 bij navigatieset gekregen maar ik gebruik hem toch niet. Dus gloedjenieuw.

Ik heb alles, ik mag alles en ik kan alles.

• DeppOx
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 25-07-2024

DeppOx

l33t lurker

Die bedoelde ik dus :D, hijs ook nog een stuk goedkoper.. hoewel je geen stuurtje hebt :(

BOOOOOORRRRRRRRRIIIIIIIINGGGGGGGGGGGGG

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 30-11 20:17

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Necrobic schreef op 04 mei 2004 @ 04:07:
Mocht je hem willen kopen. Misschien kunnen we wat eens worden over een prijs. Zie mijn userinfo voor icq/msn/email.

Heb er 1 bij navigatieset gekregen maar ik gebruik hem toch niet. Dus gloedjenieuw.
Toevallig een Pioneer Avic X1?? Hier namelijk precies hetzelfde.. Zat er bij jou ook een stuur en pedalen bij? Ik had die er nl. wel bij gekregen terwijl me eerst werd verteld dat die er niet bij zaten..

offtopic:
@TS: Als je even laat weten in welke provincie je woont kun je misschien een dealtje maken met Necrobic of met mij.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Pagina: 1