ik wil deze graag kopen maar mijn vraag is: heeft hier iemand ervaring mee hoe vondt ie het of zijn er betere gadgets te koop voor de ps2
Alvast bedankt
Alvast bedankt
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door DeppOx op 04-05-2004 02:15 ]
BOOOOOORRRRRRRRRIIIIIIIINGGGGGGGGGGGGG
[ Voor 29% gewijzigd door LifeTecH op 04-05-2004 02:21 ]
Het is ook meer een hebbedingetje dan dat je hem daadwerkelijk veel gaat gebruiken. Net zoals de rumble functie op de ps2 controller, leuk voor even maar daarna merk je hem niet meer en schenk je er geen aandacht aan. (uitzonderingen daar gelaten)Acid-Rain schreef op 04 mei 2004 @ 02:41:
Op de Regroup12 LAN-Party kon je zo'n playseat uitproberen. Ik was er eigenlijk niet zo super positief over. Miss leuk voor eventjes, maar naar een paar uurtjes spelen ben je de positie en de trillingen echt wel zat.
Ik heb alles, ik mag alles en ik kan alles.
Die bedoelde ik dus
BOOOOOORRRRRRRRRIIIIIIIINGGGGGGGGGGGGG
Toevallig een Pioneer Avic X1?? Hier namelijk precies hetzelfde.. Zat er bij jou ook een stuur en pedalen bij? Ik had die er nl. wel bij gekregen terwijl me eerst werd verteld dat die er niet bij zaten..Necrobic schreef op 04 mei 2004 @ 04:07:
Mocht je hem willen kopen. Misschien kunnen we wat eens worden over een prijs. Zie mijn userinfo voor icq/msn/email.
Heb er 1 bij navigatieset gekregen maar ik gebruik hem toch niet. Dus gloedjenieuw.
There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq