Omdat mij net verteld werd dat ik niet in het juiste forum gepost had,en of ik mijn verzoek op het juiste forum wilde indienen doe ik dat bij deze
Ok dames en heren, mijn vraag is de volgende
Hoe krijg ik mijn desktop iconen in exact dezelfde kleur als mijn desktop?
ik zat namelijk zelf aan een transparante kleur te denken zodat de iconen ten alle tijden de kleur van de desktop hebben.
ik weet dat ik een transparante gif in mijn telefoon kan zetten om mijn operator logo onzichtbaar te maken, zodat mijn wallpaper op mijn foon volledig zichtbaar is zonder belemmering van een operator logo.
en dat is wat ik nu wil doen met mijn desktop.
Alleen hoe ???
Ik werk met windows xp pro
ps : dit betreft dus de desktop van mijn PC,
iedereen heeft vast wel van die mooie plaatjes met kleurverloop ( we noemen ze foto's ) alleen staan die iconen altijd in 1 en dezelfde kleur.
vandaar transparant.
greetzzz
Ok dames en heren, mijn vraag is de volgende
Hoe krijg ik mijn desktop iconen in exact dezelfde kleur als mijn desktop?
ik zat namelijk zelf aan een transparante kleur te denken zodat de iconen ten alle tijden de kleur van de desktop hebben.
ik weet dat ik een transparante gif in mijn telefoon kan zetten om mijn operator logo onzichtbaar te maken, zodat mijn wallpaper op mijn foon volledig zichtbaar is zonder belemmering van een operator logo.
en dat is wat ik nu wil doen met mijn desktop.
Alleen hoe ???
Ik werk met windows xp pro
ps : dit betreft dus de desktop van mijn PC,
iedereen heeft vast wel van die mooie plaatjes met kleurverloop ( we noemen ze foto's ) alleen staan die iconen altijd in 1 en dezelfde kleur.
vandaar transparant.
greetzzz
[ Voor 4% gewijzigd door Obi Wan Kinobi op 03-05-2004 23:49 ]
Who the fuck is General Failure? And why is he reading my harddisk?