Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Half-life online

Pagina: 1
Acties:
  • 111 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben sinds kort de bezitter van half-life generation en een kabelmodem nu wil ik online spelen maar ik zie geen lijst met servers:(
Dan ga ik maar naar de half-life chat rooms en daar kom af en toe een adres voorbij nu is mijn vraag zijn er geen vaste half-life servers en wie kan mij zeggen waar ik die kan vinden ? Ps alle tips zijn welkom *D

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09:21
Er zijn er genoeg, alleen het worden er steeds minder :(

Je moet wel je lijst updaten, staat wel in je handleiding als je het op je scherm niet staan.
Maar beter, gebruik gamespy www.gamespy3d.com of kali, www.kali.net (laatste is makkelijk en snel).

Flickr | Lego collectie

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-11 20:36
Waarom wil je Half-Life online spelen, terwijl je ook Counterstrike kan doen?

• Gallus
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08:32

Gallus

Cheesy

Omdat Counterstrike niet cool is misschien?:+

All I want is a warm bed, a kind word and unlimited power.

• Speedy
Op dinsdag 19 december 2000 19:04 schreef Gallus het volgende:
Omdat Counterstrike niet cool is misschien?:+
Gelukkig is er nog volk met een neusje voor games ;)

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

ooit gehoord van gamespy?
Nou dan :)
ff filteren op game VALVE
en dan hebbie alle hl servers

• JJJ
  • Laatst online: 16:19

JJJ

Ik gebruik gamespy ook sinds kort, bevalt me erg goed. (Ik heb HL ook legaal gekocht, knap he :o)

Verwijderd

(ik heb em ook legaal :o :o (kijk 57 piek wil ik met alle plezier betalen voor zo'n topspel))

Verwijderd

Topicstarter
Okee bedankt ik heb gamespy geinstalleerd dus ik zal is ff kijkken of ik hier uit kom.
Zoja misschien knal ik jullie dan binnekort af >:)

See ya

Verwijderd

Op dinsdag 19 december 2000 21:30 schreef Interceptor het volgende:
Okee bedankt ik heb gamespy geinstalleerd dus ik zal is ff kijkken of ik hier uit kom.
Zoja misschien knal ik jullie dan binnekort af >:)

See ya
Dream on ;) :P
Gamespy loopt bij mij de helft van de tijd vast..
Kut prog ook.
't is dat die zo handig is anders was die alang in me prullebak beland

[GoT]Dutch Commando

Verwijderd

je moet eerst UPDATE aanklikken...als dan geen servers worden bijgeschreven (wat bij mij ook wel eens gebeurt) wil het wel eens helpen om naar FILTER te gaan en een filteroptie aan en weer uit te zetten.

Als je alleen hl servers wil hebben is daar ook een filteroptie (zie lijst).

Verwijderd

Eindelijk mensen die een goed spel weten te waarderen, WEG met Quake, Gordon Freeman for president. Half-Life roeleert !!!!!

jullie zijn geweldig !

of overdrijf ik nu

• Captain Pervert
  • Laatst online: 05-03 12:19
Nee je overdrijft niet, HL/CS is/zijn één van de 3 spellen die ik nog op mijn PC heb, wil wat zeggen dude.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Speedy
waarom is tegen woordig HL altijd CS ..... :r

HL = HL

CS = een mod die bijna iedereen tof vind, maar is geen HL

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

ja maar statistisch gezien wordt hl-cs nou eenmaal veel meer gespeeld dan hl "kaal"...

vind ik trouwens terecht, counter-strike RULEZ :)

• Speedy
Ow ... de statistieken tonen aan dat de Opel Astra de meest verkochte Opel is, nou dan noemen we alle Opel's maar Astra.

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

hmm ik zeg niet dat halflife in eens counterstrike genoemd moet worden... alleen dat het de meest gespeelde mod is... en dat het roeleert maar dat is mijn smaak :)

• sju
  • Laatst online: 21-05 10:01

sju

rrradio

Op woensdag 20 december 2000 18:15 schreef aragorn het volgende:
en dat het roeleert
mee eens :)

blaat? BLAAAAAAAAT!

Verwijderd

aha, meer mensen met een goede smaak! :) :P

• Servowire
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-08 15:56

Servowire

prutser:~#

Die models van HL zien er raar uit

en ze lopen vreemd :)

Verder is ie cool

met papier mache kun je alles maken!!

Verwijderd

HL-CS is nu eenmaal een van de betere mods in dit genre, vergelijk het maar eens met strikeforce!
Het is volgens mij zelfs beter qua teamplay dan bv. Rainbow6, en ik ben toch een grote fan van deze serie FPS's. (had de eerste versie inclusief het officiele manual hoogstpersoonlijk uit de VS meegenomen :))

CS is gewoon leuk, goed, snel en zonder al teveel moeite voor iedereen te spelen, bovendien draait het op ieder systeem gewoon goed voor online gaming en dat kun je dus niet van alle andere games/mods in dit genre zeggen. (ziehier de verklaring voor de populariteit van CS :))

YAZZz

• Speedy
Zeg ook niet dat CS kut is ofzo, speel het af en toe ook wel is (al lopen die models nou heel erg raar, Quake stijl...neem aan dat je dat bedoelde met rare models Servowire? Want HL heeft gewoon normaal lopende models)...alleen dat veel mensen HL niet eens kennen alszijnde HL, maar alleen als CS.

Flickr | Lego collectie

• Bass64
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-10-2023

Bass64

Be Good, Be There, Bye Bye

ohhh vergeet FLF (Front Line Force) is een nieuwe mod die is echt cool 2 teams, en dan moet je aantal points cappen.... en natuurlijk TFC (Team Fortress Classic) mijn top spel *D

AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0

• Skidsteer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-10 15:30
>Interceptor

Waar heb je HL Generations gekocht?

Verwijderd

als ik de filter aanzet, dan krijg ik helemaal geen lijst, ik moiet eerst de filter uitzetten, dan updaten, dan filterenen, dan opnieuwe halflife opstarten en das pas doet't. :( best onhandig

• Rainman
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 29-08 09:55
Kali is ik veel beter (vooral sneller omdat je niet hoeft te w88 tot alle servers gepingt zijn)dan Gamespy

www.kali.net

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 21 december 2000 12:39 schreef Sephir0th het volgende:
>Interceptor

Waar heb je HL Generations gekocht?
Op de beurs in ahoy (Rotterdam) kosten 69 piek en ik moet zeggen het is elke gulden waard :)

Verwijderd

Op woensdag 20 december 2000 14:09 schreef TAG_Speedy het volgende:
waarom is tegen woordig HL altijd CS ..... :r

HL = HL

CS = een mod die bijna iedereen tof vind, maar is geen HL
Ik vind HL ook nog steeds een spel op zich, CS is een MOD en moet ook zo behandeld worden!

• Bass64
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-10-2023

Bass64

Be Good, Be There, Bye Bye

Op donderdag 21 december 2000 12:58 schreef Observer het volgende:
als ik de filter aanzet, dan krijg ik helemaal geen lijst, ik moiet eerst de filter uitzetten, dan updaten, dan filterenen, dan opnieuwe halflife opstarten en das pas doet't. :( best onhandig
huh ?!?!?
ik doe gewoon zo (btw heb je wel de laaste versie? 1.1.0.4). ik filter het op een spel (TFC meestal) dan doe ik update en dan worden alleen de TFC servers geladen

als je voor TFC gaat kan je ook deze ip's gebruiken
195.130.132.151 of 195.130.132.148

AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0

Pagina: 1