Toon posts:

[IE] Forums gaan langzaam

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het is iets vaags, mijn browser is IE 6.0, en mijn beveiliging staat op normaal.
Het probleem is dat wanneer ik op een forum surf bijvoorbeeld tweakers, dan gaat het scrollen heel langzaam, net alsof hij alle plaatjes eerst moet downloaden voordat ik normaal naar beneden kan scrollen.

Ook duurt het soms lang voordat ik op een knop kan klikken in een forum, dus je klikt erop en 3 seconden later hoor je *klik*.

Wanneer je dan een formulier invult met bijvoorbeeld een vraag, dan geef je een tab voor naar het volgende veld te gaan en dan duurt dat weer een tijdje voordat hij echt naar het volgende veld gaat.

Ook als ik bijvoorbeeld de titel van dit onderwerp wil aanpassen dan klik ik in dat veld en druk ik een aantal keer op backspace, dan wacht ik even en dan 5 seconden later delete hij het pas.

Het ligt niet aan de servers want ik heb het op bijna alle forums, het begint nu wel erg irritant te worden. Kan het probleem ook niet vinden op dit forum.
Ik heb geen virussen>mcafee up to date en firewall draait ook. Voor de rest nergens problemen mee, behalve dit vage probleem.

Wie weet een oplossing?

• Arjan A
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:56

Arjan A

Cenosillicafoob

Ik heb het soms ook, maar meestal is dat als ik de drivers van mijn videokaart heb ge-uninstalled, of nog niet heb geinstalleerd. Heb je daar al naar gekeken?

Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur

Verwijderd

Topicstarter
Mijn videokaart is gewoon goed geinstalleerd. Toch bedankt.

• Spooksel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:36

Spooksel

Spooksel!

Dit lijkt me niet echt een P&W probleem?

Wat heeft Javascript hier btw mee te maken?
(enne... JS -> /13)

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

Verwijderd

Topicstarter
Spooksel schreef op 03 mei 2004 @ 22:38:
Dit lijkt me niet echt een P&W probleem?

Wat heeft Javascript hier btw mee te maken?
(enne... JS -> /13)
Betweters altijd, waar moet ik het dan plaatsen???
Steek toch ergens anders je tijd in.

Iemand anders?

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:20

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Verwijderd schreef op 03 mei 2004 @ 22:52:
[...]

Betweters altijd, waar moet ik het dan plaatsen???
is moeilijk he, sticky topics lezen: **** over Javascript en HTML topics **** :z

Maar goed, het is en blijft gewoon een softwarevraag, het heeft namelijk met je browser te maken. Niet met javascript, en hoort dus ook niet in Programming & Webscripting of Webdesign & Graphics :)

Programming & Webscripting -> Software Algemeen

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Verwijderd

Topicstarter
Prima, als jij het hier een beter plekje vindt, je bent er toch weer even mee bezig he.

• Spooksel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:36

Spooksel

Spooksel!

Hey, ik weet niet of je uberhaupt nog een oplossing wilt zien voor je probleem ooit!
Maar deze instelling en houding van je gaan je daarbij niet echt helpen!

Kalmeer nou maar lekker een beetje ajb, dan houden we het hier gezellig op GoT!

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

Verwijderd

Topicstarter
Spooksel schreef op 03 mei 2004 @ 23:11:
Hey, ik weet niet of je uberhaupt nog een oplossing wilt zien voor je probleem ooit!
Maar deze instelling en houding van je gaan je daarbij niet echt helpen!

Kalmeer nou maar lekker een beetje ajb, dan houden we het hier gezellig op GoT!
Heb je hem weer. Zie je wel dat je niks beters te doen hebt?

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

CRACKIE - ga eens even normaal reageren naar je mede GoTters? :) Als je onvrede hebt met iemands post of reactie mag je een topicreport plaatsen of een post maken in Schop een Modje - maar gedraag je gewoon fatsoenlijk :)

Verder - gebruik je toevallig een Norton product? Deze zijn er om bekend te vertragen :)

Verwijderd

Topicstarter
elevator schreef op 03 mei 2004 @ 23:27:
Verder - gebruik je toevallig een Norton product? Deze zijn er om bekend te vertragen :)
Ik gebruik McAfee, ben er zeer tevreden over, en zeer ontevreden over norton btw.
Zou het te maken hebben met script blocking door mcafee virusscan?

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Probeer het eens uit te zetten als test? :)

Verwijderd

Topicstarter
Helpt jammer genoeg niet...

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Naast McAfee ook een personal firewall (welke? ) even uitzetten als test.

Erg relevant: is er een proces dat veel cpu tijd (of andere resources) opslokt als je pc weer wacht?

Check daarnaast natuurlijk op spyware etc. <-- altijd slim bij bokkende IE's. Zie de SA FAQ en vooral Beveiliging & Virussen voor hoe en wat.

offtopic:
titeledit, best handig om te weten over welke browser het gaat

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Het is iets vaags, mijn browser is IE 6.0, en mijn beveiliging staat op normaal.
Het probleem is dat wanneer ik op een forum surf bijvoorbeeld tweakers, dan gaat het scrollen heel langzaam, net alsof hij alle plaatjes eerst moet downloaden voordat ik normaal naar beneden kan scrollen.

Ook duurt het soms lang voordat ik op een knop kan klikken in een forum, dus je klikt erop en 3 seconden later hoor je *klik*.
Misschien heb je niet zon snelle connectie? Dat ie idd die plaatjes moet downloaden (dat heb je vooral op forums veel niet?) voordat ie echt verder gaat??? ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2004 10:19 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 04 mei 2004 @ 10:18:
[...]

Misschien heb je niet zon snelle connectie? Dat ie idd die plaatjes moet downloaden (dat heb je vooral op forums veel niet?) voordat ie echt verder gaat??? ;)
Ik heb een vrij snelle connectie dus daar kan het niet aan liggen, en het gebeurd ook wanneer er alleen een formuliertje in beeld is, veder geen plaatjes, dan duurt het soms 10 seconden voordat er een zin verschijnt.

Ik gebruik de firewall die ingebouwd zit in mcafee, mcafee 7.0.
En iexplorer.exe slokt het meeste geheugen op, maar alles bij elkaar niet eens 1/3 van het totaal..
Ik zal ad aware eens draaien.

• TRON
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-08 07:26
Ik zou er toch voor gaan dat je je video-drivers opnieuw installeerd. Of kan je spellen wél goed spelen?

Geen last van het sasser virus of andere geheugenopslokkende programma's? lees: spyware?

Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)

Verwijderd

Topicstarter
TRON schreef op 04 mei 2004 @ 11:38:
Ik zou er toch voor gaan dat je je video-drivers opnieuw installeerd. Of kan je spellen wél goed spelen?

Geen last van het sasser virus of andere geheugenopslokkende programma's? lees: spyware?
Spyware is er allemaal af, hij vond alleen cookies, voor de rest niks. Virusscan is up to date, ik betwijfel of ik een virus heb, weet vrijwel zeker van niet.

Ik kan games gewoon goed spelen dus daar heb ik geen problemen mee.
Snap er niks van..

• MeneerKrab
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-06 07:05
heb je je instellingen van IE wel goed staan? Het vloeiend scrollen enz...?
extra > internet opties > geavanceerd.

Verwijderd

Topicstarter
PowerCow schreef op 04 mei 2004 @ 12:33:
heb je je instellingen van IE wel goed staan? Het vloeiend scrollen enz...?
extra > internet opties > geavanceerd.
Vloeiend scrollen staat aan.

Verwijderd

Topicstarter
Verder niemand een idee hoe het kan dat het invullen van formulieren op bijvoorbeeld een forum zo traag gaat?

• TRON
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-08 07:26
Post eens een Hijack-log. Volgens mij is er dan gewoon iets niet in orde op het gebied van virus/spyware.

Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)

Pagina: 1