Virus ??

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

• Speedy Computer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-09 17:35
Hallo tweakers

Ik heb al 2 bedrijven aan de telefoon gehad die iets raars hebben. Ze zijn opeens alle email kwijt uit outlook maar terwijl ze nog wel in de map zelf staan, ze zijn niet meer terug te zetten :( weet iemand wat het is en hoe je dit kan oplossen zodat de emails weer terug komen. Omdat er best belangrijke informatie in staat (stond). heb ook al bij de laatste nieuwe virussen gekeken maar er staat nergens in dat het ook de email aantast. Ze hebben allemaal ADSL en hebben geen router er tussen zitten. Er staat windows 2000 en XP op

Alvast bedankt

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:09
Hierover loopt al een topic en helaas is er nog geen perfecte oplossing voor. Ps je bent je virusscanner vergeten te melden en het zou handig zijn om de faq mbt tot een topic openen door te lezen.

Link met jouw genoemde probleem:
Outlook express laat email inhoud niet meer zien

Als bedrijf zijnde is het ook verstandig om back-ups te maken, dus ook van e-mails met belangrijke informatie. Het daarom ook een beetje eigenschuld dikke bult :Y)

[ Voor 42% gewijzigd door Miki op 03-05-2004 22:29 ]

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Speedy Computer, er ontbreekt in je topic echt een groot aantal stukken die wel een vereiste zijn in een topic:

Zo is je topic titel nietszeggend 'Virus ??' vertelt ons natuurlijk helemaal niets over wat je vraag of probleem is. Daarnaast kan ik niet terugvinden wat je zelf al geprobeerd hebt om dit probleem op te lossen - zoals je kan zien in de post van Miki is je vraag al wel vaker voorbij gekomen, maar die zie ik je niet vermelden.

Dan als laatste geef je erg weinig informatie - zo geef je bijvoorbeeld niet aan waarom je denkt dat het een virus is (en niet iemand die boos alle mailtjes verwijdert heeft), en geef je niet aan wat je al egdaan hebt om een virus uit te sluiten :)

Ik ga je topic dan ook sluiten - ga eerst zelf eventjes op zoek, mocht je er dan nog niet uit komen, open dan gerust een nieuw topic waarin je bovenstaande in achting neemt :)

Dit topic is gesloten.