Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Side-Window] Coolermaste S-W, waar te koop ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Cooler Master Wave Master Silver behuizing aangeschaft, vette kast :9, niets mis mee.

Ik wilde een side-window voor dit ding aanschaffen bijvoorbeeld de SPB-T01-ESA of SPB-T01-ESV (http://www.coolermaster-e...sidepanel/sidepanel-1.asp). Deze dingen kan ik echter nergens vinden. Niet op WWW, internet shops, noem maar op :(.

Affijn, ik Cooler Master NL gebeld. Kreeg een hele vriendelijke juffrouw aan de foon die me in gebrekkig Engels vertelde dat de ESV niet leverbaar is, maar dat de ESA volop op voorraad is. Op mijn vraag -wie- dit ding kan leveren kon ze niet direct antwoord geven, maar ze zou mailen.

Affijn, anderhalve week verder nog geen mail. Ik weer gebeld, weer iemand gesproken (een of andere chinees klinkende meneer, ook weer moeizaam Engels). Ook hij wist te melden dat de ESA window leverbaar is, maar moest ook nazoeken.

Inmiddels zijn we alweer een week verder, maar nog steeds geen antwoord. Ik geloof er niet zo meer in.

Ook bij Salland Automatisering geen antwoord en al evenmin bij EMPC, aargh, wat een onbetrouwbaar zootje ook :(.

Daarom hier maar de vraag: Is iemand dit window tegengekomen of heeft iemand 'm misschien ergens gekocht ? Ik zou graag een adres willen weten waar ze werkelijk te koop zijn. Coolermaster en enkele dealers laten me vet in de steek...

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Een direct antwoord op je vraag kan ik je niet geven, maar heb je de namen van de personen die je aan de lijn hebt gehad nog? Dan kan je daar naar vragen namelijk en dan tegen hen zeggen dat je nog geen reactie hebt gehad enzo...

Suc6:)

Verwijderd

Topicstarter
Nee, helaas heb ik die niet. Ik rekende er op voorhand niet op dat de reactie zo belabberd zou zijn.

Weinig reacties overigens. Ik kan me toch nauwelijks voorstellen dat er niemand is die zo'n sidewindow heeft of wil hebben. Er zijn aardig wat coolermaster Pretorian en Wave master behuizingen in omloop...

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:49

Epsilon

Men nemen een dremel en beginnen te slijpen

men gaan dan naar de doe het zelf zaak en gaan plexi halen.

beetje zagen/vijlen

Klaar :)

zo moeilijk is het echt niet

Verwijderd

Topicstarter
Snap ik wel, maar dat -wil- ik niet.

Anyway, er is licht aan de horizon. Zojuist kreeg ik het volgende bericht van Cooler Master:
Hi, Mischa,

I will ask one of our customers to help you.

Best regards,
Jojo Chien
Cooler Master Europe B.V.
En nu maar afwachten of dat iets oplevert

Verwijderd

Ik heb zelf een ATCS 220 kastje van CoolerMaster en daar gaan dus ook deze raampjes in. ik ben ze tegengekomen op www.modding.nl, daar staat: Side panel with window for Coolermaster ATC-210C Verdant. maar dat is als het goed is hetzelfde raampje :Y)
Ik ga er dus binnenkort eentje bestellen...

Als jij nog een andere shop vind, let me know

• PeGys
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 25-11 14:36
het window met "groene" of "blauwe" plexi zijn verkrijgbaar bij colorcase.be
Deze windows zijn niet meer in productie dus colorcase.be zit ook met zen laatste exemplaren.

Het "grijze" window is helemaal uitgeput.

Ikzelf heb ook een zilveren wave en heb het geluk nog gehad dat ik een grijs exemplaar heb kunnen kopen.

Het enige nadeel is het transport dat je zal betalen.

En modding.nl, lolz, daar zal ik maar over zwijgen.

Een beetje verlies heb je altijd...

Pagina: 1