Toon posts:

Hoge ping bij RTCW:ET

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb adsl van wanadoo.

het pakket:basic

Wij hebben een multi pc modem (LAN)

Eerst hadden we chello classic,maar sindsdien we adsl hebben zit ik bij rtcw et soms tegen de 500-900 ping aan.

Bij chello had ik dat echt zeer zeer zelden dat mijn ping hoger dan 150 was.

weten jullie waarom mijn ping bij mij zo hoog is?

btw:
Firewall=uit
spyware verwijder ik met ad aware en spybot.

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ik zou zeggen: ping eens een normale server via een command-venstertje, bijvoorbeeld Tweakers.net.. Als die ook hoog is, dan is je lijn brak.
Ping ook eens de server die je wilt joinen, die reageren als t goed is ook op ICMP. Is die wél laag, maar in het spel zelf, dan kan misschien de gebruikte modem/router de hoeveelheid UDP-pakketjes per seconde niet aan. Je zou dan kunnen kijken of het helpt als je de snelheid van je verbinding in RTCW iets lager zet (van Cable naar 56k6 ofzo).

Verwijderd

wat voor pakket had je van chello dan?
500 - 900 is btw wel erg hoog ;x.
misschien is het druk ofzo?
en was dat bij chello neit het geval en had je daar altijd snelheids garantie.

Verwijderd

omdat je een lager snelheids abbo hebt genomen? :9 :9
:9 Geef eens wat meer info?

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 03 mei 2004 @ 22:10:
omdat je een lager snelheids abbo hebt genomen? :9 :9
:9 Geef eens wat meer info?
Euhm, met mijn Demon 512/256 kan ik prima gamen, terwijl hij met Basic 2048/320 Kbit/s te verstoken heeft. Dat is dus niet echt het probleem :) Online gamen vreet niet zoveel verkeer ;)
Verwijderd schreef op 03 mei 2004 @ 22:10:
misschien is het druk ofzo?
Good point: andere servers geprobeerd? :)

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Dat soort hoge pings worden meestal veroorzaakt doordat er iemand gewoon iets aan het downloaden is..zit je als enige op ADSL, of zitten er meer mensen tegelijk te internetten bij jou thuis?

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Verwijderd

Topicstarter
Bij chello hadden we het pakket classic met weet ik hoeveel kb/s
maar ik had het wel vergelijkt met adsl van wanadoo,en die was een klein beetje langzamer dan chello,maaar om dan te zeggen dat je dan een ping van 500-900 krijgt.

Thuis bij mij hebben we 3 computers aangesloten.

1ste is voor mn ma (zit altijd s,avonds te internetten)
2e is voor mn pa(beetje surfen)
3e voor mij

bij chello merkte ik dat ik nooit zo,n lag had met rtcw et, maar nu we adsl hebben is dat dus wel.

Best wel klote als je in een war zit bij mijn clan :(

btw ik speel voornamelijk op nederlandse servers met ping tussen 10-20 dus dat is het probleem niet.

(kazza etc is bij ons uit)

• Glorix Jim
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-05 14:23
Verwijderd schreef op 04 mei 2004 @ 11:51:
Bij chello hadden we het pakket classic met weet ik hoeveel kb/s
maar ik had het wel vergelijkt met adsl van wanadoo,en die was een klein beetje langzamer dan chello,maaar om dan te zeggen dat je dan een ping van 500-900 krijgt.

Thuis bij mij hebben we 3 computers aangesloten.

1ste is voor mn ma (zit altijd s,avonds te internetten)
2e is voor mn pa(beetje surfen)
3e voor mij

bij chello merkte ik dat ik nooit zo,n lag had met rtcw et, maar nu we adsl hebben is dat dus wel.

Best wel klote als je in een war zit bij mijn clan :(

btw ik speel voornamelijk op nederlandse servers met ping tussen 10-20 dus dat is het probleem niet.

(kazza etc is bij ons uit)
Zit je moeder te internetten terwijl jij aan t ET'en bent? Zo ja dan is dat de boosdoener. Anders moet je misschien je instellingen aanpassen qua netwerk in ET zelf.
Pagina: 1