[XP] IE foutmeldingen: Object expected

Pagina: 1
Acties:

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024
Ik heb gigantisch vaak op websites dat IE aangeeft dat er een fout op de site staat. Hij geeft dan een line-number en de foutmelding "object expected". Ik heb dat nu op de FP en op FOK! en op www.aclosport.nl, en daarnaast nog een hele zooi sites.
Ik heb al geprobeerd de nieuwste udpate voor IE te downen, IE te verwijderen via de XP installatie cd en er opnieuw op te zetten. En ik heb natuurlijk gezocht op het forum, maar niks kunnen vinden. Waarschijnlijk ben ik niet de enige dus het zal er ongetwijfeld wel weer op staan, maar ik kan het dus niet vinden.

Wat kan ik aan deze foutmeldingen doen?

Verwijderd

Melding van elke scriptfout weegeven even uitzetten in je internet opties tabblad geadvanceerd

• Oscar Mopperkont
Verwijderd schreef op 03 mei 2004 @ 21:55:
Melding van elke scriptfout weegeven even uitzetten in je internet opties tabblad geadvanceerd
Maar zit de Frontpage dan ook daadwerkelijk vol met scriptfouten? Ik krijg er iets van 5.

Verwijderd

ja kan hoor bv gifjes of jpg's die niet verschijnen of verkeerde <Head> of <body> tags of weet ik veel wat allemaal.
Gewoon die foutmelding uitschakelen en foetsie is je melding :)

• Oscar Mopperkont
Ok nu is mijn foutmelding foetsie, maar de FP ziet er niet uit. Ik krijg geen nieuwsberichten te zien.

Verwijderd

mischien even alles van je internet cache legen ?

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 03 mei 2004 @ 21:55:
Wel een leuke optie.. :X

Hetzelfde van "ik krijg steeds een melding dat ik een virus heb" nou "dan zet je toch je virusscanner uit.." :)

Ik heb hier in ieder geval met Firefox en IE geen problemen. Dus ik denk toch dat er is mis met je IE. Al gescand op adaware en dergelijke?

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

• Oscar Mopperkont
Ja ik heb al gescand met Lavasoft adaware 6 en ik heb ook McAfee VirusScan professional draaien, die ook nog een up to date is. Dus daar ligt het denk ik niet aan.

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:54

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

draai je een firewall, specifiek NAV vanaf 2003 blokkeer zogenaamd ook 'active scripting' en poogt hiermee bv popups te blocken, helaas betekent dat dat in alle binnenkomende javascripts extra code geplaatst wordt die vaak fouten genereert.

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

• Oscar Mopperkont
Ik gebruik dus geen NAV, maar McAfee Professional, maar ik heb daarbij niet de firewall geinstalleerd. Ik heb verder ook geen firewall draaien of popupkillers actief.
Pagina: 1