Toon posts:

[PHP] Weblog

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wist geen ander topic om dit onder te plaatsen, dus ik hoop dat ik hier terecht ben.

Het is me duidelijk geworden dat er de laatste tijd nogal veel weblogs online zijn te vinden. Ik hoor ook regelmatig mensen die zelf een weblog willen runnen, maar de programmeervaardigheden niet hebben om er een te maken.

Ik ben zelf een project gestart waarmee ik het idee van PHPBB wil overnemen voor een weblog. Je download dus de weblog als ZIP file, pakt deze uit, uploadt 'm, gaat online en voert daar de instellingen voor de admin/database/layout in en voila, je hebt je eigen weblog.

Nu ben ik niet zo iemand die het wiel voor de 2e keer wil uitvinden dus ik hoop dat ik hiermee een origineel idee in elkaar zet.

Nu heb ik 2 vragen:
- Wat vinden jullie van mijn resultaat dusver? ( http://www.tweakers.net)
- Kom ik hier daadwerkelijk met iets nieuws aanzetten? (Zo nee, heeft het zin dit project door te zetten?)

[ Voor 2% gewijzigd door curry684 op 03-05-2004 21:11 . Reden: spam.... ]

• Mad.
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

Mad.

Wee lassie

Eeehm vriend http://www.tweakers.net is offline.

Fix dat eerst eens ;)

[ Voor 12% gewijzigd door curry684 op 03-05-2004 21:11 . Reden: spam.... ]

:: Paddle shift gearboxes are like sticking your dick in a milking machine, much more efficient but not as much fun.::

Verwijderd

Ben bang dat je niet de eerste bent, nog de laatste :)

Check anders even sourceforge.net en zoek op weblog, daar vind je een aantal goede voorbelden.

Voorbeelden die ik nu even kan noemen zijn: Pivot, Nucleus, WordPress (kan je allemaal vinden via google) en er zijn er nog x-tig meer :)

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-05 22:23

curry684

left part of the evil twins

Sitechecks doen we niet aan op GoT, webdesign hoort in Webdesign & Graphics, en spammen met je website ook niet. Lees eens wat stickies door (groene mapjes bovenin het forum) ;)

Professionele website nodig?

Dit topic is gesloten.