Toon posts:

desik

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
zo gauw ik op internet ga krijg ik allerlei
ongevraagde sites van microsoft hoe verwijder ik die

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

door dit te lezen:
Beveiliging en Virussen - FAQ

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Flodder,

Welkom op GoT :)
We hebben op GoT een aantal spelregels opgesteld waar elk topic aan moet voldoen - samengevat hebben we die Registratievoorwaarden en faq genoemd, en deze heb je dan ook gelezen toen je je hier registreerde.

Ik ga nog even de drie belangrijkste punten opnoemen omdat je topic nog niet helemaal voldoet aan de eisen die we er aan stellen:
  • Schrijf hetgene wat je al geprobeerd en gezocht hebt voordat je een topic opent altijd even op in je topicstart. Vertel bijvoorbeeld even waar je al op gezocht hebt en wat het resultaat was van de dingen die je al geprobeerd hebt. Hiermee voorkom je dat we allerlei dingen gaan voorstellen die jij al lang geprobeerd hebt :)
  • Omschrijf je probleem helder en duidelijk en geef zo veel mogelijk relevante informatie. Als je een foutmelding krijgt, geef dan de exacte foutmelding weer (geen eigen interpretatie), en probeer volledige, leesbare zinnen te maken.
  • Kies een goede topic titel die je probleem kort omschrijft
Jouw topic gaat op meerdere punten de fout in; je geeft niet duidelijk aan wat je al geprobeerd hebt; en je topictitel is ook niet echt duidelijk.

Omdat je momenteel meerdere (onzinnige) topics heb lopen gaan deze allemaal op slot. Probeer alsjeblieft even om bovenstaande tips in acht te nemen :)

[ Voor 84% gewijzigd door Spider.007 op 03-05-2004 21:03 ]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Dit topic is gesloten.