Microsoft.com, msn.com en hotmail.com kan ik niet meer bereiken en aanmelden op MSN messenger lukt ook niet ('je internet explorer browser kan geen verbinding maken met het internet'). Alle andere internetfuncties doen het echter wel. Waar kan dit aan liggen? Kan dit een virus o.i.d. zijn??
Verwijderd
Check eens c:\winnt\system32\drivers\etc en daar de "host" file, daar hoort in principe enkel "127.0.0.1 localhost" te staan.
Een hoop lijkt op hetzelfde cluster servers te draaien en dan ligt soms alles plat als het mis gaat.
Je kan pingen (in bv DOS : ping www.microsoft.com).
Als het na een uurtje nog steeds niet werkt dan kan je eens proberen je PC te herstarten, je internet-cache te legen of je ADSL/Kabel-modem te herstarten. Misschien dat de DNS-cache in de modem de plank mis heeft geslagen.
Hotmail/Msn werkte hier wel want ik het net (maandag 20:40) nog gemaild met Hotmail.
Als het na een uurtje nog steeds niet werkt dan kan je eens proberen je PC te herstarten, je internet-cache te legen of je ADSL/Kabel-modem te herstarten. Misschien dat de DNS-cache in de modem de plank mis heeft geslagen.
Hotmail/Msn werkte hier wel want ik het net (maandag 20:40) nog gemaild met Hotmail.
Senile! Senile Oekaki
Verwijderd
DNS Cache in de modem? Fancy modem gebruik jij_bas_ schreef op 03 mei 2004 @ 20:57:
Een hoop lijkt op hetzelfde cluster servers te draaien en dan ligt soms alles plat als het mis gaat.
Als je al je dns cache wil legen ipconfig /flushdns
Kan geen van de sites pingen (kan host niet vinden) alleen bij hotmail met veel time-outs en 100% verlies bij "Paketten" . Heb al meerdere malen opnieuw opgestart en de router aan en uit gegooid.. niks helpt. Iemand nog andere ideeen??
Verwijderd
Waarschijnlijk omdat de halve wereld de hele dag al aan het updaten is tegen de nieuwe Sasser.
MS is heel de dag al langzaam/slecht te bereiken
MS is heel de dag al langzaam/slecht te bereiken
Goddank, dan is er niks mis met mijn verbinding... tenminste, afgezien dat het een kl*te sloom labiel ISDN verbindinkje is die deze druk niet kan hebben..
Pagina: 1