Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Laptop TFT scherm hergebruiken..

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een oude laptop waarvan het scherm nog goed werkt..
nou is de laptop een oud beestje dus wil ik het LCD/TFT scherm gebruiken voor andere dingen...
eventueel wil ik het aan kunnen sluiten op de computer
(dus moet er een connector aan van en beeldscherm..)
kan iemand me helpen, die het al eens heeft geprobeerd of weet dat het gewoon onmogelijk is..
ik heb al gekeken voor een schema of zoiets maar kon niets vinden(ik ben geen zoek-genie)

b.v.d. Vesunis

• TheBorg
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-11 12:29

TheBorg

Resistance is futile.

Er loopt al een mooi topic van tig pagina's bordevol goede informatie over dit onderwerp. Even search gebruiken.

Hierzo: Laptop LCD aan VGA-kaart

[ Voor 30% gewijzigd door TheBorg op 03-05-2004 20:49 ]

• Vermicellisoep
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-06 09:21

Vermicellisoep

Nonsultant

TheBorg schreef op 03 mei 2004 @ 20:48:
Er loopt al een mooi topic van tig pagina's bordevol goede informatie over dit onderwerp. Even search gebruiken.

Hierzo: Laptop LCD aan VGA-kaart
Gebruik aub even google en de search op GoT voordat je een topic start. Als je er dan nog niet uitkomt is het altijd handig om te vermelden wat voor merk en type het is, aan 'een oud beestje' hebben we weinig ;)

@Modje: slotje graag

[ Voor 3% gewijzigd door Vermicellisoep op 03-05-2004 22:17 ]

Nooooh! Stahp!

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Duidelijk :)

Er staat trouwens een mailtje te wachten in jouw inbox. Het is belangrijk dat je deze serieus neemt en goed doorneemt. Zodoende draag je een positief steentje bij aan de community dat GoT heet ;)

Dit topic is gesloten.