Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb laatst een iPAQ 3970 gekocht.
Deze werkt prima, alles bijgeleverd enz. Alleen 1 probleem:
De taal is Engels.

Nou is dat geen probleem voor mij.
Maar ik wou hem verkopen aan iemand, omdat ik de iPAQ niet veel gebruik.
En nou wou ik er graag Nederlandse software op hebben staan.

Nou heb ik op de Compaq site gekeken en daar kan ik wel nieuwe flash ROMS downloaden maar niet in het Nederlands.
Ook zie ik nergens dat ik de software opnieuw kan installeren in het Nederlands ofzo.

Kan ik mijn iPAQ uberhaubt wel naar Nederlandse taal veranderen?

• Neo-morpheus
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-09 13:23
Zover ik weet niet , Je moet inderdaad flashen met een andere rom, maar ben nog nooit een rom tegen gekomen in't Nederlands,

Verwijderd

Topicstarter
Nee die kon ik ook nergens vinden op de site van Compaq of op google :(

• jjbstolk
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:40
POcketpc / Windows mobile is nog nooit verschenen in het nederlands. Er zijn verschillende pakketen die de ipaq voor het grootste gedeelte kunnen omzetten naar Nl.

Zie www.pocketpc-club.nl voor meer info!

Verwijderd

jjbstolk schreef op 04 mei 2004 @ 00:07:
POcketpc / Windows mobile is nog nooit verschenen in het nederlands. Er zijn verschillende pakketen die de ipaq voor het grootste gedeelte kunnen omzetten naar Nl.

Zie www.pocketpc-club.nl voor meer info!
spammert geef hem dan een directe link waar hij meer info kan krijgen over dit onderwerp O-)

Verwijderd

Dit onderwerp is al zeer regelmatig voorbij gekomen.

Ik ben er niet zo lang geleden over begonnen:
[rml][ POCKETPC 2003] Word completion in Nederlands[/rml]

Om de gehele taal te veranderen zijn er blijkbaar pakketen op de markt, één die ik gevonden heb is:
http://www.pocketgear.com/software_detail.asp?id=3151 Maar die veranderd niet alles.

Het belangrijkste vond ik dat word completion in het nederlands ging en daar heb ik wel een programma voor gevonden en aangeschaft.

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Microsoft vindt de nederlandse markt te klein voor een NL versie van Windows Mobile en komt daardoor niet met een officiele versie van het OS

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Pagina: 1