Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreeeZe
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 28-07 19:14
Ik heb laatst unreal weer eens een keer uit de kast getrokken maar ik heb een probleem.
Het spel loopt fantastisch maaaar, af en toe staat alles stil voor een seconde of 5, heel irritant, in een internet game ben je dan meteen dood.
Ik heb de laatste patch eroverheen gedraaid maar dat lost niks op.
Draai hem in openGl (draait het best bij mij)
Duron700@1000 TnT2-32Mb 128Mb geheugen.
Alle settings kunnen gewoon op max met een goeie framerate, maar dat haperen krijg ik niet weg.
Iemand Tips??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat heb je allemaal in je system tray draaien? Als hier meer staat als je klok, je volume en eventueel wat van je keyboard of muis, verwijder dit dan, want ook al heb je nog zo'n vette PC; het vreet gewoon resources. Had ik nl. laatst ook; na het verwijderen hiervan leek het net alsof ik een nieuwe proc. had gekauft:). Ik raad je aan om voor games gewoon lekker een zo kaal mogelijk 98 te gebruiken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helldesker
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-07 03:56
Geen idee wat de reden is, kheb Unreal ( origineel.) en ik heb er helemaal geen problemen mee. Maar uhm jij hebt helemaal geen tijd om te spelen, want je moet er als de donder voor zorgen dat je "Keyserver" weer gaat draaien zodat wij allen onze koetjes weer van stal kunnen halen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The outer limits
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-07-2022

The outer limits

AKA Akita

I agree. 9 koeien staan stil omdat de server niet meer werkt.
Dit is een doodzonde.
Als je de server aan de praat hebt mag je ook op de team-lan komen en daar je unreal skills tonen.

Akita

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiteFly
  • Laatst online: 19-07 22:40
HEEJJ! kijk eens aan, gezellie hier!. maar nu het slechte nieuws. we zijn een PIII 800 en een PII 450 kwijt. Ik heb minder hard op mn lazer gekregen omdat hij mooi geen randoms ging doen maar willekeurig ging inbellen!! en met een modem en dus telefoonkosten is dat niet leuk!

ofwel. get the keyserver running!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent-X
  • Niet online
Als je netwerkkaart het zelfde irq als of geluid of video heeft kun je dit krijgen zover ik weet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wist je dat wij een soort keyserver bij jou hebben die wat down is dat intreseert ons meer hoe die weer up is.
Pagina: 1