[2K] Prog's niet op taakbalk weergegeven*

Pagina: 1
Acties:

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:37
Sinds kort worden programma's niet meer weergegeven op de taakbalk. Pas wanneer ik ze actief maak (door bijv. Alt+TAB) worden ze zichtbaar op de taakbalk. Dit geldt in principe voor alles, dus ook msn messenger gesprekken (vrij irri, zo mis ik vaak gesprekken omdat als iemand met me gaat praten ik hier niets van merk) maar ook bijvoorbeeld als ik winamp opstart komt er niets van op mijn taakbalk te staan..

Ik had voorheen altijd 2 monitoren aangesloten staan maar omdat iemand mijn pci kaart wilde lenen heb ik er nu nog maar eentje.. Het is dan ook zo'n beetje begonnen nadat die pci kaart er uit gegaan is.. Zou dit er iets mee te maken kunnen hebben? En wat zou anders het probleem kunnen zijn.. En veel belangrijker.. hoe los ik het op ;)

Home Assistant configuratie

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Welk OS hebben we het hier over? Zie ook de Windows Operating Systems Policy hierover :)

• stevenP
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-05 18:44
heb je je video drivers wel goed veranderd dan want als je een andere kaart nu gebruikt....

Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB

Verwijderd

Staan er dan nog instellingen aan mbt je dual monitor setup? (hoofdvenster, applicaties spreiden/scheiden van monitors en dat soort dingen)

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:37
Mijn excuses, inderdaad vergeten te vermelden dat het om Win2k gaat

Voor zover ik weet ook geen instellingen meer actief (2e monitor staat overal in principe uit)

[ Voor 43% gewijzigd door TheFes op 03-05-2004 21:05 ]

Home Assistant configuratie