Sinds kort worden programma's niet meer weergegeven op de taakbalk. Pas wanneer ik ze actief maak (door bijv. Alt+TAB) worden ze zichtbaar op de taakbalk. Dit geldt in principe voor alles, dus ook msn messenger gesprekken (vrij irri, zo mis ik vaak gesprekken omdat als iemand met me gaat praten ik hier niets van merk) maar ook bijvoorbeeld als ik winamp opstart komt er niets van op mijn taakbalk te staan..
Ik had voorheen altijd 2 monitoren aangesloten staan maar omdat iemand mijn pci kaart wilde lenen heb ik er nu nog maar eentje.. Het is dan ook zo'n beetje begonnen nadat die pci kaart er uit gegaan is.. Zou dit er iets mee te maken kunnen hebben? En wat zou anders het probleem kunnen zijn.. En veel belangrijker.. hoe los ik het op
Ik had voorheen altijd 2 monitoren aangesloten staan maar omdat iemand mijn pci kaart wilde lenen heb ik er nu nog maar eentje.. Het is dan ook zo'n beetje begonnen nadat die pci kaart er uit gegaan is.. Zou dit er iets mee te maken kunnen hebben? En wat zou anders het probleem kunnen zijn.. En veel belangrijker.. hoe los ik het op