Beste mensen,
al een geruime tijd heb ik de mogelijkheid tot deze TV-Out optie en wilde dit vandaag eens uitvoeren.
Doormiddel van plug en 'play' is het niet gelukt, hierna de FAQ TV-Out stap voor stap gevolgt, meerdere topics gelezen, gegoogled en tvtool geprobeerd. Niks werkt!
TV: Sony Trinitron (KV-M1420D)
Kaart: ASUS GF$ TI 4200 (Tv Out, DVI, 128 MB, NVidia)
Aangesloten via mij videorecorder en op mijn computer via het volgende

Deze aangesloten op mijn computer.
Aan de andere kant van dit meegebrachte snoertje heb ik deze uitgang:

Waar de televisiekabel op aangesloten word:

Deze televisiekabel gaat mijn videorecorder in (staat standby, bij normale televisie gaat dat ook goed, als de video aanstaat doet hij het ook niet) en vanuit mijn videorecorder gaat een kabeltje naar mij televisie.
Nu heb ik Nview geinstalleerd en TVTool en in beide lukt het me niet aan de praat te krijgen.
De instellingen van TVTool zijn de volgende:

Display properties zijn deze:

Nummer display1props zie je en nummer 1 is: Default Monitor on NVIDIA GF4 Ti 4200
Advanced in deze settings en dan GeForce4 Ti 4200 brengt ons bij de volgende instelling en hier klik ik op detect display, doe ik dit dan krijg ik alleen:

terwijl ik deze wil hebben:

Kan iemand mij verder helpen in dit probleem
al een geruime tijd heb ik de mogelijkheid tot deze TV-Out optie en wilde dit vandaag eens uitvoeren.
Doormiddel van plug en 'play' is het niet gelukt, hierna de FAQ TV-Out stap voor stap gevolgt, meerdere topics gelezen, gegoogled en tvtool geprobeerd. Niks werkt!
TV: Sony Trinitron (KV-M1420D)
Kaart: ASUS GF$ TI 4200 (Tv Out, DVI, 128 MB, NVidia)
Aangesloten via mij videorecorder en op mijn computer via het volgende

Deze aangesloten op mijn computer.
Aan de andere kant van dit meegebrachte snoertje heb ik deze uitgang:

Waar de televisiekabel op aangesloten word:

Deze televisiekabel gaat mijn videorecorder in (staat standby, bij normale televisie gaat dat ook goed, als de video aanstaat doet hij het ook niet) en vanuit mijn videorecorder gaat een kabeltje naar mij televisie.
Nu heb ik Nview geinstalleerd en TVTool en in beide lukt het me niet aan de praat te krijgen.
De instellingen van TVTool zijn de volgende:

Display properties zijn deze:

Nummer display1props zie je en nummer 1 is: Default Monitor on NVIDIA GF4 Ti 4200
Advanced in deze settings en dan GeForce4 Ti 4200 brengt ons bij de volgende instelling en hier klik ik op detect display, doe ik dit dan krijg ik alleen:

terwijl ik deze wil hebben:

Kan iemand mij verder helpen in dit probleem