Alternatief voor mnogosearch?

Pagina: 1
Acties:

• usr-local-dick
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Hoi

Wij gebruiken hier mnogosearch voor het laten indexeren van diverse websites maar we lopen steeds meer tegen beperkingen en bugs aan.
Weet iemand een alternatief voor deze search engine?
Hij moet bij voorkeur goed te integreren zijn met PHP, en draaien op linux.
Het mag wat geld kosten maar liever hebben we een opensource ding.

Een Google doos is misschien een optie, maar we willen search formuliertjes helemaal in de stijl van een website maken. Ik vraag me ook af of zo'n doos dat kan, want alle Google boxen die ik gezien heb maken toch wel heel erge Google-like pagina's....

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:50

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Als alternatief voor htdig zou je eens kunnen kijken naar de in PHP geschreven PHPdig

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• usr-local-dick
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Heb net op onze devsever een nieuwere versie van mnogo geinstalleerd (3.1.20 -> 3.2.17cvs), nieuwe php hiermee gecompiled, en dat *lijkt* te werken.
Moet als dit doorgaat wel alle search templates veranderen maar het ziet ernaar uit dat dit de moeite waard is. Ik zie zowieso al een paar coole features (search highlighting en cached copies etc) :)