Toon posts:

Switchen naar TV wil niet sinds XP home

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Asus L3500H laptop met TV out. Toen ik de laptop kreeg stond hier nog niets op, ik heb hier toen zelf windows XP pro op geplaatst en de drivers van de benodigde hardware vanaf de bijgeleverde CD's geinstalleerd. De TV out deed het toen prima.

Laatst heb ik mijn laptop opnieuw geinstalleerd en nu via de cd's van Asus, je krijgt dan direct alle drivers en windows XP home.

Wanneer ik nu op fn+f8 klik krijg ik niet mijn TV out optie te zien, ik krijg alleen de LCD only weergave. Ik heb alle software en drivers al eens opnieuw geinstalleerd echter nog steeds geen tv out.

Kan het iets met Win XP home te maken hebben (lijkt me niet) of zie ik iets over het hoofd. De search leverde veel topics op maar geen antwoorden waar ik wat mee kan. Ook de website van Asus bracht geen uitkomst.

Iemand enig idee?

• Schiksie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-05-2022
Helemaal nix gevonden in tv-out FAQ ? Tv-tool geprobeerd ?

Antec Sonata II, AsRock 939Dual, Atl Venice 64 3500+, Zalman CNPS7000B-ALCU, Asus AX800 PRO 256 TVD, 2*512 Kingston PC3200 DDR, CDRW Lite On LTR-52246S, Lite On DVD 16/48, Maxtor 300Gb D-Max 10 + Maxtor 120 (U133), 2*3Com 3C905B TX PCI 10/100Mbit

Verwijderd

Topicstarter
Yep beide gelezen + geprobeerd, nul resultaat

Verwijderd

Topicstarter
Even nog voor de duidelijkheid, het switchen naar tv out doe ik met FN F8 en hierbij krijg ik nu alleen de optie 'lcd only', 'lcd / crt', 'crt only', maar niet tv only.

Ik heb al vanalles geprobeerd, iemand een idee?

• datkanveelbeter
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-05 15:39
Moet je dit niet doen bij
eigenschappen voor beeldscherm > instellingen > geavanceerd > weergavens ?

Fn functie is toch alleen tussen externe monitor en de lcd van je laptop?

Verwijderd

Topicstarter
Ja klopt, die CRT lijkt me ook meer een externe monitor, maar voorheen lukte het me wel op deze manier en ergens anders is deze optie dus niet te vinden.
Pagina: 1