Terratec DMX & W2K

Pagina: 1
Acties:

• Planetlithium
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-01 05:26
Heeft iemand ervaring met een Terratec DMX onder W2K. Op de homepage van Terratec kan ik hier niets over vinden.

Verwijderd

Geen problemen mee. De nieuweste drivers zijn voor zowel WinMe als Win2K. Dat kaartje moet je gewoon kopen. Hij is veel beter dan de Live.

• omitz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-08 20:20
Nou, dan werk je met search en dan kom je er nog niet helemaal uit.... :'(
Euhhh, het zit zo, ik zoek die drivers van de dmx die wel werken onder win2k. Op dit moment is alles standaard geinstalleerd en doen de digitale in- en uitgangen het niet. ;(
Kan iemand mij vertellen welke drivers ik moet installeren? (tja, die nt drivers die werken toch niet? :?)

Help help help (laat desnoods een link zien...)

Wie het laatst lacht, denkt het langzaamst.

Verwijderd

Ik krijg dinsdag mijn Terratec DMX Xfire met Labtec Arena 515 speakers!!!! Kun je deze digitaal aansluiten?

• omitz
Ik geloof dat deze kaart alleen een digitale-out heeft, maar kijk anders een op www.terratec.net

Trouwens, de dmx is een andere geluidskaart dan de dmx-xfire

Verwijderd

Kan de Labtec Arena 515 wel digital worden aangesloten de kaart ondersteunt het volgens mij wel!!

• omitz
Weet je, ik zou het eigenlijk niet weten, ik weet wel dat ze:
De volgende info is van: www.terratec.net/products/xfire/xfire_details.htm
External connectors.

Digital-Out, optical, 48kHz (TOS link)

2 x Line-Out, stereo (3,5 mm)

Line-In, stereo (3,5 mm)

Mic In, mono (3,3mm)

MIDI/Joystick Interface (IBM 15 pin Sub-D)

Onboard connectors.

Digital-In, 32, 44.1 and 48kHz

2 x CD audio In, stereo (MPC3)

Aux In, stereo (MPC3)

Wavetable connector (WaveBlaster pin compatible)

• omitz
Maar euh, weer even terug op mijn vraag:
Zijn er drivers die mijn digitale in en uitgangen aan de praat kunnen krijgen onder windows2000????

Verwijderd

Is de Teratec DMX een goede geluidskaart, zal maar zeggen nog beter dan de Sounblaster Live, en ook een beetje te gebruiken voor geluids bewerking :?

• tonyisgaaf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op de http zowel als de ftp site terratec.net is idd niets te vinden aan drivers voor w2k... Misschien op drivers.com?

NL Weerradar widget Euro Stocks widget Brandstofprijzen widget voor 's Dashboard

• PGR
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 13:12

PGR

Fast and safe...

De verwarring ontstaat tussen het verschil tussen de DMX (de oude) en de DMX Fire1024 (de nieuwe).

Voor de nieuwe zijn wel drivers voor win2k maar voor de nieuwe niet. Althans, ik kan ze niet vinden.

Iemand?

Ik heb ook een DMX (oud) en wil hem graag ook onder win2k aan de praat krijgen...

Groetjes,
Peter.
Pagina: 1