Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

mp3 speler zegt nu dat maximale capiciteit 315 kb is?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
mijn mp3 speler werkte altijd fijn en heeft een geheugen capiciteit van 128mb.

maar ik zette net mijn mp3 speler in de usb poort en er zat niks meer op, alleen een capiciteit van 315kb (normaal 128mb)

kan ik dit nog repareren?

• iets
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-11 15:24
Formatteer hem eens. Gebruik wel FAT en niet FAT32.

tvw

Verwijderd

Topicstarter
de eerste keer hielp het formateren wel, maar daarna kreeg ik het probleem weer en nu werkt formateren niet meer.

hoe moet ik FAT gebruiken en niet FAT32?

Verwijderd

Misschien handig als je er even bij zet welke MP3 speler we het hier over hebben?

Welke media zit daarin? Hoe formatteer je (via device software, of via windows)?

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2004 18:32 ]

Verwijderd

Topicstarter
mijn device software(visite-kaart-cdtje die ik er bij kreeg) zorgde er alleen voor dat "deze computer" de mp3 speler herkent als een "verwisselbare e: schijf" en daar naar toe moest ik de mp3's kopieren, maar nu is hij maar 315kb ipv 128mb
dus ik formateer het in windows.

ik heb deze mp3 speler:

http://www.wintec.com.hk/...=products&prod_code=WP300

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2004 18:45 ]

Verwijderd

Als je 'm via windows formatteert, krijg je dan een foutmelding?

(bij het formatteren kun je kiezen tussen FAT en FAT32)

Formatteren: met de rechtermuisknop op het device (E:) klikken, en 'formatteren' kiezen:

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/30819/full.jpg

//edit
ik heb even een floppy als voorbeeld genomen, omdat ik niet zo'n usb speler heb :)

//edit2

let er ook even op dat je 'quick format' NIET hebt aanstaan..

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2004 18:53 ]

Verwijderd

MP3 speler: >> Gadget Talk

Verwijderd

Topicstarter
Bij mij staat formateren van wisselbare schijf, ik kan niet kiezen tussen FAT of FAT32

en als het klaar is met formateren staat er wel 128mb, maar dan zegt het dat ik schijfcontrole moet doen, en die controleert weer over 315kb.
en als ik bij schijfcontrole annuleren druk, dan blijft het ook 315kb.

Verwijderd

Als je hidden en systeem bestanden aanzet, zie je dan wat?

(afhankelijk van je windows versie, bij engels: tools --> folder options --> tabblad 'view')

Ik denk nl. dat die schijf niet leeg is, maar dat je de bestanden niet te zien krijgt.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb het zowel in me als in xp geprobeerd,
bij zowel FAT als in FAT32 zegt het: kan formateren niet voltooien

Er zit echt helemaal niks op, het had namelijk een maximale capiciteit van 128mb, nu is de maximale capiciteit 315 kb.
dus ik heb het niet over vrije schijfruimte, maar over de grootte van de schijf.

wat is er fout dat het 315kb weergeeft ipv 128mb?

• sjoerdb2
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-05 09:52
misschien toch "gewoon" kapot?

Verwijderd

Probeer anders met de fabrikant in contact te komen. Het lijkt mij er ondertussen op dat het meerendeel van het geheugen brak is. Mischien herkennen ze het probleem

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:57
Windows XP : Configuratie Scherm, Systeembeheer, Computerbeheer -> Schijfbeheer.

Zie je daar dat er meerdere partities op je mp3speler staan?

• Roland
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-06 09:27

Roland

Schnitt!

Ik heb dit probleem ook een keer gehad met mijn MP3 speler. Echter was dit op een Ibook. Wat bleek, ik had mijn bestanden wel weggegooid maar niet uit de prullenbak gehaald. Dus OS-X liet mij weten dat ik nog maar een paar KB beschikbaar heb.

...Make every cut count, even if it is one frame...

Pagina: 1