Toon posts:

videokaart bios flashen?

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallo mensen,

Ik ben men oude ati readeon 9200 se aan het overclocken enz enz. Op het moment wacht ik op de heatsinjes voor men geheugen enz. Nou heb ik van iemadn gehoot dat je mijn pc kan laten denken dat er een gewone normale 9200 in zit. Dat moet door de vga bios te flashen. Heeft iemand hier ervaring mee? en hoe moet dat precies? heeft iemand een link (liefst nederlands) waar ook de benodigde prograsmma's op staan?

Alvast bedankt,

n0c3r

Verwijderd

Topicstarter
weten jullie hier niets vanaf ofzo?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 mei 2004 @ 22:37:
weten jullie hier niets vanaf ofzo?
Kicken binnen 24 uur mag niet. We zijn hier geen helpdesk dat we direct op je af vliegen en komen helpen 8)7

FAQ Videoplanken & Beeldkanonnen (25/01/04)

Als je de faq leest dan kom je al erg ver :) Enige inzet van jezelf is wel een vereiste!

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Als jij niets doet voor de start van je topic aan eigen zoekwerk hebben wij weinig zin om voor jou te zoeken. Daar komt het op neer.

Buiten dat heb ik nog nooit van een 9200se naar 9200 biosflash gehoord, maar dat kan je dan beter even zelf opzoeken.

Overigens is ook het kicken van je topic na iets meer dan 5 uur erg opdringerig en daarom niet de bedoeling. Lees Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) even goed door ajb :)

Dit topic is gesloten.