Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• bekertje
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 29-11 20:28
Ik heb een pocket pc liggen van iemand. Een hp h1940. Maar dat ding zit bomvol. Ik weet niet wat deze persoon er mee gedaan heeft. Maar ik kan geen enkel programma openen. De explorer kan ik niet openen. Find kan ik niet openen. Als ik connect met m'n pc dan zegt ie ook weer cannot execute repllog.exe. (waarschijnlijk weer door het gebrek aan geheugen)

Als ik naar memory ga om te kijken hoeveel ruimte er nog over zie ik het volgende staan.
Storage
allocated 41.69 Mb
In use 41.33 mb
free: 0.36 mb

En bij program zie ik staan:
Allocated 14.97 Mb
in use 14.30 mb
free 0.67 mb

Dus ik neem aan dat ik nergens bij kan omdat er gewoon niet genoeg geheugen is om de programma's te openen. :)
Maar aangezien ik niks kan openen. Kan ik ook nisk verwijderen.

Heeft er iemand enig idee wat voor mogelijkheden ik nog heb?

• GlowMouse
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Een hard reset.

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12:06
Nou, probeer eerst eens een soft reset. Bij een harde reset ben je gelijk al je gegevens kwijt.

• bekertje
Een soft reset? Hoe krijg ik dat voor elkaar. Ik weet dat ik daarvoor in het boekje moet kijken. Maar dat boekje ligt nog bij degene van wie de pocket is.
Btw. Als een soft reset gewoon stroom d'r af en battery eruit is. Dan helpt het niet. Dat heb ik al gedaan.

En een harde reset? Dan ben ik alles kwijt? Maar net als het besturing systeem? Staat dat er dan nog wel op. (en misschien mag ik het niet vragen. Maar hoe doe je een harde reset?)

• GlowMouse
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Kijk hier eens.

• Mior
Het besturings systeem blijft er op staan ja.

Een handleiding staat ook op hp.com:
http://h200001.www2.hp.co...ual/lpia8008/lpia8008.pdf

• bekertje
Thanks... Harde reset moeten doen en het dingetje is leeg, en dus ook weer te gebruiken.

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Volgens mij kun je het manual gewoon bij hp downloaden, en daar staat de toetsen combo wel in voor een harde reset. Een soft reset doe je door het reset knopje te vinden (een klein rond gaatje), en daar voorzichtig met de stylus in te drukken. En kijk anders in de manual!

Als je de batterij er (te)lang uit haalt dan raakt ie alles kwijt en geeft het zelfde resultaat als een harde reset. Het OS wordt vanuit de rom terug gezet bij een harde reset.
edit:
link toegevoegd

[ Voor 34% gewijzigd door jeanj op 03-05-2004 17:10 ]

Everything is better with Bluetooth

• Mior
jeanj, misschien is het een goed idee alvorens je een reactie geeft eerst het topic door te lezen.

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Phantom schreef op 03 mei 2004 @ 18:18:
jeanj, misschien is het een goed idee alvorens je een reactie geeft eerst het topic door te lezen.
Phantom, ik hap wel

Zoals je kunt lezen, zit er 4 minuten tussen jou reactie en de mijne, misschien heb ik op reply gedrukt voordat jij je reactie hebt gesubmit. Jij zou ook goed kunnen lezen en een beetje nadenken voordat je post.

Idd er is een overlap met jou post maar er staat ook nog andere info in mijn post, waarmee ik in ga op de specifieke vraag van de TS (@ 16:57) wat nog niet door andere leden is beantwoord.

Everything is better with Bluetooth

• Mior
jeanj schreef op 04 mei 2004 @ 10:20:
..misschien heb ik op reply gedrukt voordat jij je reactie hebt gesubmit.
Dat zou kunnen inderdaad.
Pagina: 1