Ik heb sinds enkele uurtjes de NOkia 6230 in bezit. Ik ben nu aan 't kijken voor een carkit maar twijfel tussen 2 carkits;
- Nokia Car-Kit 126
- Nokia draadloze Car-Kit 1W (bluetooth)
Ik zie eerlijk gezegd het voordeel van de bluetooth oplossing niet. De 'afstandsbedieningsknop' van deze CK is voorzien van een stroomdraad, net als de houder van de 126. Voor de draadloosheid zou ik 't dus niet hoeven te doen... Voordeel van de houder is dat ik meteen zie wie 't is. bij de bluetooth oplossing zal ik het toestel in dat geval ergens moeten neerleggen waar ik 'm kan zien...
126:
Installatieplaat MKU-1
Handenvrije eenheid HFU-4
Externe handenvrije luidspreker HFS-12
Microfoon HFM-8
Stroomkabel PCU-4
Systemkabel SCU-4
CK 1W:
Afstandsbedieningsknop CU-2
Handenvrije eenheid HF-1W
Microfoon HFM-8
Handenvrije luidspreker HFS-12
Stroomkabel CA-7
Monteerplaat HH-1
Iemand ervaring met een of beide Carkits? waarom wel/niet de bluetooth, welke overigens 20 euro duurder is?
- Nokia Car-Kit 126
- Nokia draadloze Car-Kit 1W (bluetooth)
Ik zie eerlijk gezegd het voordeel van de bluetooth oplossing niet. De 'afstandsbedieningsknop' van deze CK is voorzien van een stroomdraad, net als de houder van de 126. Voor de draadloosheid zou ik 't dus niet hoeven te doen... Voordeel van de houder is dat ik meteen zie wie 't is. bij de bluetooth oplossing zal ik het toestel in dat geval ergens moeten neerleggen waar ik 'm kan zien...
126:
Installatieplaat MKU-1
Handenvrije eenheid HFU-4
Externe handenvrije luidspreker HFS-12
Microfoon HFM-8
Stroomkabel PCU-4
Systemkabel SCU-4
CK 1W:
Afstandsbedieningsknop CU-2
Handenvrije eenheid HF-1W
Microfoon HFM-8
Handenvrije luidspreker HFS-12
Stroomkabel CA-7
Monteerplaat HH-1
Iemand ervaring met een of beide Carkits? waarom wel/niet de bluetooth, welke overigens 20 euro duurder is?