Ik zoek mensen waarvan de ADSL centrale net te ver weg zat om ADSL aan te vragen. Maar na contact met de KPN te hebben gehad is het toch gelukt (want ze hebben een uitzondering gemaakt)
Dit omdat ik al een aantal weken bezig ben om ADSL te krijgen.
Ik zit net boven de grens van 3,5 Km van de ADSL centrale, terwijl theoretisch ADSL tot ruim 5 Km geleverd zou kunnen worden (zie diverse topics in Internet & Telefonie)
Het gaat hierbij om de volgende punten:
- Je zit net buiten de 3,5 Km (van de "ADSL" centrale) en de centrale is gereed gemaakt voor ADSL
- Het is ondanks dat de postcode check "de afstand is te groot" je toch gelukt om ADSL aan te vragen (na contact met de KPN hebben te gehad).
- Het gaat om een KPN ADSL aansluiting.
Ik vraag het bovenstaand om dat ik op me laatste mail o.a. het volgende antwoord kreeg:
Dit omdat ik al een aantal weken bezig ben om ADSL te krijgen.
Ik zit net boven de grens van 3,5 Km van de ADSL centrale, terwijl theoretisch ADSL tot ruim 5 Km geleverd zou kunnen worden (zie diverse topics in Internet & Telefonie)
Het gaat hierbij om de volgende punten:
- Je zit net buiten de 3,5 Km (van de "ADSL" centrale) en de centrale is gereed gemaakt voor ADSL
- Het is ondanks dat de postcode check "de afstand is te groot" je toch gelukt om ADSL aan te vragen (na contact met de KPN hebben te gehad).
- Het gaat om een KPN ADSL aansluiting.
Ik vraag het bovenstaand om dat ik op me laatste mail o.a. het volgende antwoord kreeg:
En ik wil dit natuurlijk wel even checkenDe door KPN gehanteerde normen worden strikt nageleefd. Er worden geen uitzonderingen gemaakt.
[ Voor 16% gewijzigd door Gaitman op 18-08-2004 12:18 ]