Defunctus Deo Juvente
Als jij bij de vorige drivers niks had veranderd aan de instellingen, dan is dat nu ook niet ineens veranderd. Je zult dus zelf wat instellingen moeten veranderen, bijvoorbeeld Anti-Aliasing altijd op uit zetten.Ik denk dat het aan de instellingen van de videokaart ligt, maar nadat ik denieuwste videodrivers heb gedownload doet het probleem zich nog steeds voor?
The devil is in the details.
Anti-AliasingDecember schreef op 03 mei 2004 @ 15:56:
[...]
Als jij bij de vorige drivers niks had veranderd aan de instellingen, dan is dat nu ook niet ineens veranderd. Je zult dus zelf wat instellingen moeten veranderen, bijvoorbeeld Anti-Aliasing altijd op uit zetten.
Onder welk tabblad staat dat dan? Kan het nergens terugvinden?
Je kan het nergens helemaal uitzetten?
[ Voor 5% gewijzigd door HappyFun op 03-05-2004 16:29 ]
Defunctus Deo Juvente
Het hoort onder het tabblad 3D te staan, maar volgens mij heb je niet precies dezelfde drivers als je een Mobile Radeon 9000 hebt. Je moet het ingame volgens mij ook uit (kunnen) zetten
The devil is in the details.
December schreef op 03 mei 2004 @ 19:16:
Het hoort onder het tabblad 3D te staan, maar volgens mij heb je niet precies dezelfde drivers als je een Mobile Radeon 9000 hebt. Je moet het ingame volgens mij ook uit (kunnen) zetten
..nergens dus toch
En in het spel zelf kan ik het helemaal niet vinden
[ Voor 12% gewijzigd door HappyFun op 03-05-2004 20:58 ]
Defunctus Deo Juvente
Verwijderd
Het is niet zo gek dat anti-aliasing er niet tussen staat. Het is onnodig veel belasting voor een kaartje dat in een laptop zit.
Op de EA support pagina (waar je eigenlijk zelf al had moeten kijken
) is het volgende te vinden:
Op de EA support pagina (waar je eigenlijk zelf al had moeten kijken
Anisotropic filtering, of anisotropische filtering, staat wel in het lijstje. Zet deze eens op 'Toepassingsgebonden en probeer het nog eens. Volgens EA zou dat de oplossing kunnen zijn.If you have Anti Aliasing and/or Antistrophic Filtering enabled for your video card, try disabling these features in your ATI/NVIDIA control Panel. Unfortunately, these features are causing graphical corruption in the game at this time.
..stond in begin al zo en toen werkte het dus niet..Verwijderd schreef op 03 mei 2004 @ 21:55:
Het is niet zo gek dat anti-aliasing er niet tussen staat. Het is onnodig veel belasting voor een kaartje dat in een laptop zit.
Op de EA support pagina (waar je eigenlijk zelf al had moeten kijken) is het volgende te vinden:
[...]
Anisotropic filtering, of anisotropische filtering, staat wel in het lijstje. Zet deze eens op 'Toepassingsgebonden en probeer het nog eens. Volgens EA zou dat de oplossing kunnen zijn.
Heb net nogmaals getest maar nog geen characters..
Defunctus Deo Juvente
..voor als iemand hetzelfde probleem ooit krijgt:
www.omegacorner.com
Deze drivers werken ook op een OEM laptop als die van Jewel..
En het probleem met Battlefield Vietnam is nu weg..characters zijn er
www.omegacorner.com
Deze drivers werken ook op een OEM laptop als die van Jewel..
En het probleem met Battlefield Vietnam is nu weg..characters zijn er
Defunctus Deo Juvente
Pagina: 1