Toon posts:

[2000] tool gezocht om rechtenoverzicht te maken*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste forumleden, lezers,

Ik ben op zoek naar een tool waarmee ik op een "grote" Windows drive met legio mappen, shares en bestanden een overzichtje kan maken met die mappen, maar voornamelijk de rechten die erop staan.

In die mappenstructuur (ongestructureerd) zitten ook nog shares die ook weer rechten hebben, bestaat er zo'n tool en zo ja, waar vind ik die.

SMS - Landesk - Tivoli bieden geen uitkomst, moet het dus in een andere hoek zoeken.

Ik zie jullie reacties met belangstelling tegemoet,

Ben

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Beste theben, topicstarter,

Vertel eventjes wat je zelf al geprobeerd en gezocht hebt om dit op te lossen - op deze blijkt er wel heel weinig initiatief uit.
Verder, vertel eventjes over welk operating system het hier gaat :)

Oh - en kijk eventjes op www.sysinternals.com - Utilities naar AccessEnum en ShareEnum waar je vermoedelijk wel iets aan hebt :)

• Bas_je
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 03-03-2025
DumpAcl????

edit:
volgens mij kan DameWare het ook wel, maar weet niet cker.....

[ Voor 79% gewijzigd door Bas_je op 03-05-2004 16:06 ]

while ( !$succeed ) { $try++ }

Verwijderd

Topicstarter
Mijne heren,

Betreft een Windows 2000 server

Heb het opgelost met Cacls, simpel maar doeltreffend.

Groeten,

Ben

• nextware
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:23
Bovengenoemd programma heb ik ook gebruikt.

Maar ik heb altijd begrepen dat het niet toegestaan is om een "warez-request" te doen op GoT :? ( of denk ik nu weer helemaal verkeerd ?)

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

nextware schreef op 07 mei 2004 @ 11:28:
Bovengenoemd programma heb ik ook gebruikt.

Maar ik heb altijd begrepen dat het niet toegestaan is om een "warez-request" te doen op GoT :? ( of denk ik nu weer helemaal verkeerd ?)
Hoe kom je erbij dat er een Warez request is gedaan in dit topic :?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

nextware schreef op 07 mei 2004 @ 11:28:
cacls.exe is gewoon onderdeel van Windows, bovendien is het bespreken van handige software iets heel anders dan het uitwisselen / vragen om / hinten naar warez :)
Pagina: 1