Wegvallen onderdelen van webpagina's

Pagina: 1
Acties:

• lochtejans
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 31-08 21:58
Sinds kort vallen onderdelen (metname plaatjes en figuren) steeds weg bij het bezoeken van webpagina's; de bekende 'kruisjes' komen er dan te staan of helemaal niets. Na een paar keer refreshen komen de onderdelen vaak wel te voorschijn. Zoals hieronder te zien is op GoT.

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/lochtejans/Image2.jpg

Volgens mij ligt dit aan Norton Internet Security 2004, want als ik deze uitschakel lijkt het erop dat dit probleem zich niet voordoet. Ik heb ook al bij de opties van Internet Explorer 'cookies' en 'bestanden verwijderen' uitgevoerd evenals Adware naar spyware laten zoeken. Maar dit helpt ook niet als ik Norton Internet Security 2004 heb ingeschakeld. Aan welke opties van Norton Internet Security 2004 zou dit kunnen liggen?? Iemand een idee?

Ik draai Windows XP Pro sp1 plus alle updates. Ik heb ook alle updates van Norton Internet Security 2004 geinstalleerd.

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-08 07:21

PcDealer

HP ftw \o/

Heb ik ook af en toe zonder NIS ligt aan de dataoverdracht naar jouw pc en denk niet aan de software. Heb trouwens wel NAV.

[ Voor 59% gewijzigd door PcDealer op 03-05-2004 14:31 ]

LinkedIn WoT Cash Converter

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-08 12:17

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Dit komt door een bugje in IE 6 waardoor IE niet altijd evengoed overweg kan met grote hoeveelheden (kleine) plaatjes. Heb ik ook vaak last van! :P Hier zijn al vaker topics over geweest, je kan ook es zoeken!

Zelfs in de FAQ: info over weggevallen plaatjes

[ Voor 40% gewijzigd door Cloud op 03-05-2004 14:35 . Reden: toevoeging url ]

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

• lochtejans
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 31-08 21:58
Oeps iets te laat.

Bedankt

[ Voor 83% gewijzigd door lochtejans op 03-05-2004 14:36 ]

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-08 12:17

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Geen oplossing voor zover ik weet, gewoon cache size naar beneden zetten zoals daar vermeldt staat, en (zoals altijd |:( ) wachten op MS voor de update...

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Wolkjeh schreef op 03 mei 2004 @ 14:36:
wachten op MS voor de update...
offtopic:
kan je erg lang gaan wachten :X overstappen op een andere browser is echt aan te raden, zeker omdat er met IE geen vooruitzicht is :/

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Ben je soms veel aan het down/uploaden? zo ja: probeer dat eens wat terug te zetten, ik heb er ook last van als eMule te veel aan de verbinding zit te trekken, krijg ik ook weinig plaatjes, en pas na heel veel 'afbeelding weergeven' komen ze te voorschijn.

Dan kan er geen verbinding gemaakt worden naar de server waar het plaatje op staat denk ik.

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 31-08 10:51

André

Analytics dude

Misschien moet je een 4 jaar oude browser eens updaten naar een jongere (FireFox). Die heeft het probleem niet.
Pagina: 1