Toon posts:

[WINXP] Aanmelden > gelijk weer afgemeld, virus?

Pagina: 1
Acties:
  • 110 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Dit is iets wat ik nog niet eerder heb gezien, ik heb de search gebruikt maar kon niets vinden wat er enigsinds op leek.
Dit is 't probleem:
Na het opstarten krijg je 't inlog scherm van winxp (home). Hier kun je dus op die namen klikken om een profiel te starten. Wanneer ik dus op de naam klik staat er heel kort "de persoonlijke instellingen worden geladen" direct gevolgt door "de instellingen worden opgeslagen".
Vervolgens zit je dus weer op 't inlog scherm... Zelfs in veilige modus krijg ik 't zelfde. Ik kom dus gewoon niet in windows!
Iemand dit eerder meegemaakt, en nog belangrijker, weet iemand hoe ik dit op kan lossen? Kan dit een virus zijn of zijn de gebruikers profielen gewoon kapot?
:?

• avon
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Beide kan het eigenlijk zijn, heb je geen firewall en zit je rechtstreeks aan't internet
dan optie een virus het grootste!. Hier heb je iedergeval een sasser removal tool!

http://securityresponse.s....sasser.removal.tool.html

Ook te gebruiken vanaf de command line!

[ Voor 47% gewijzigd door avon op 03-05-2004 14:44 ]

Gratis webwinkel beginnen? Met Onetoshop.com kunt u direct beginnen!

Verwijderd

Topicstarter
aan die tool heb ik zo weinig als ik niet verder kan komen dan 't inlog scherm :'(

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2004 14:23 ]

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

Al ff gezocht? Staat echt een sloot discussies hierover:

http://groups.google.nl/g...eturns%20welcome%20screen

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:24

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

P-d1ddy:
klik

[rml][ WinXP HE] Na aanmelden direct weer afgemeld*[/rml]
[rml][ XP] OS meld gebruiker direct af na aanmelden[/rml]
[rml][ XP] Ik kan niet meer inloggen![/rml]
[rml][ XP] logt onmiddelijk weer uit[/rml]

wat je zou kunnen doen is: netwerkkabel eruit trekken, en dan alles op nieuw proberen.

F8 tijdens opstarten en dan last known good profile proberen ;)

[ Voor 31% gewijzigd door Outerspace op 03-05-2004 14:28 ]

Wauw, een sig!

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Is dit spontaan gebeurd - of heb je zelf iets veranderd (staat je PC op een andere harddisk geghost?, cd-rom speler of harddisk of iets dergelijks erbij?, Linux geinstalleerd?) ? :)

Verwijderd

Topicstarter
hmm ik heb blijkbaar heel erg slecht gebruik gemaakt van die search hier :S
naja dan kan deze dicht
iig bedankt voor de reacties :)

Verwijderd

Topicstarter
hmmm ok die andere topics lossen mijn probleem ook niet echt op... daar wordt vaak gepraat over 't starten in safe mode, maar daar kom ik dus ook niet verder dan 't login scherm.
Daarnaast hebben ze 't ook over de activering van windows, maar daarvoor krijg ik ook geen scherm/waarschuwing of wat dan ook.
De computer (is trouwens van mijn buurman) zit direct op 't internet en heeft een virusscanner geinstalleerd staan.
[edit]
Ik ga nu een system recovery proberen... ik kom gewoon met geen mogelijkheid in windows :(

[edit2]
System recovery had ook geen zin... volgens mij moet ik dat ding gewoon formatten en XP opnieuw installeren... ik weet 't echt niet meer

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2004 15:04 ]

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:24

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

wat je zou kunnen doen is: netwerkkabel eruit trekken, en dan alles op nieuw proberen.

F8 tijdens opstarten en dan last known good profile proberen ;)
Dit al geprobeerd.

Verder die activeringscode moet je invoeren na 30 dagen, anders krijg je dat gezeur van microsoft dat je je niet kan aanmelden. Daarvoor moet je even bellen naar microsoft, en dan moet je daar even proberen uit te leggen wat er gaande is. Zorg wel dat je een 'legaal' exemplaar hebt liggen natuurlijk ;)

Wauw, een sig!

Verwijderd

Topicstarter
outerspace schreef op 03 mei 2004 @ 15:12:
[...]

Dit al geprobeerd.

Verder die activeringscode moet je invoeren na 30 dagen, anders krijg je dat gezeur van microsoft dat je je niet kan aanmelden. Daarvoor moet je even bellen naar microsoft, en dan moet je daar even proberen uit te leggen wat er gaande is. Zorg wel dat je een 'legaal' exemplaar hebt liggen natuurlijk ;)
Yup al geprobeerd. En de versie van winxp home stond geinstalleerd bij de aanschaf van deze pc, dus 't is een legale versie. Ook heeft 't meer dan 4 maand perfect gelopen.
Nog meer informatie: Dat inlog scherm verscheen vrijdag zomaar met 2 profielen: Admin en de naam van de persoon van wie de PC is... Hiervoor liep de windows gewoon door zonder logon scherm

Verwijderd

Topicstarter
Niemand enig idee?
Ik heb namelijk geen zin om zijn complete pc te formatteren (hij heeft maar 1 partitie en ik heb nix kunnen backuppen).

Verwijderd

je kunt er een tweede hd inzetten en daar dan xp op zetten en vervolgens de oude schijf even plunderen voor de back-ups die je nodig hebt..
Pagina: 1