Toon posts:

Modque leeg gemaakt

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nou heb ik na een modsessie van 206 modpunten de modque leeg gemaakt, en is het de taak om hem nou vrij leeg te houden :D

/me alweer wat schade in een modvrij weekend ingelopen :)

bewijs??

look @ this:
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/i.dsp?FotoAlbumID=30781&format=full&ext=.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:48

botoo

💀 too old to die young

Sommige mensen hebben niet alleen tijd om een prima meet te organiseren, maar ook nog tijd om 'wat'modwerk te verrichten _/-\o_ :D

* botoo gaat weer ff wat aan geinfecteerde machines prutsen . . .
:X

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

botoo schreef op 03 mei 2004 @ 15:29:
[....]

* botoo gaat weer ff wat aan geinfecteerde machines prutsen . . .
:X
* KeX is ook een bezig mens. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
omg @ /me :D d:)b

offtopic:
Tot nu toe nog nergens last van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
KeX schreef op 03 mei 2004 @ 15:38:
* KeX is ook een bezig mens. :/
14.000 servers aan deze kant. :X
70% is ondertussen gepatched, dus we zijn een redelijk eind op weg. :+

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Renegade schreef op 03 mei 2004 @ 15:44:
[...]

14.000 servers aan deze kant. :X
70% is ondertussen gepatched, dus we zijn een redelijk eind op weg. :+
Op het werk was de weg naarbuiten dichtgetimmerd, maar niet veel workstations waren ongepatched. Die van mij bleef netjes op, dus ik kon een aantal in de direct omgeving gaan lopen bijwerken. Ach ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*Duit in het zakje doet*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakBoy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-09 22:16

TweakBoy

---

*so do I*, ik heb net de queue ook opgeschoond.. laten we het om de beurt doen oke? :P :7

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Een schone Q is een lust voor het oog! :D

Laten we door deze hoera-stemming niet vergeten dat er ook nog reacties zijn die weliswaar gemodereerd maar toch flink fout staan (lees: zoek de fouten!).

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D'r staan er alweer aardig wat open. Ik heb de oudere topics even onder handen genomen. Kom je nog eens wat berichten tegen die je gemist had :)
zoek de fouten? Hoezo? ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2004 08:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Niks ten nadele van het geleverde werk (en het ziet er best geestig uit, zo'n lege moqueue), maar ik denk dat een lege queue en goed gemodereerde draadjes weinig tot niks met elkaar te maken hebben :>

Wat erger is, is dat het streven de modqueue leeg te houden het overzicht van nog te modereren werk niet bevordert. Ik zie eigenlijk liever dat mensen een paar draadjes grondig aanpakken dan dat de modqueue als uitgangspunt wordt genomen, en steeds losse eindjes worden gemodereerd.

* Rataplan is een beetje bang dat het uitdelen van modpunten zo belangrijker wordt dan het waarderen van de reakties.

In het verlengde hiervan, een vraag: vinden jullie dat een ongemodereerde +1 kan, of niet? Anders gezegd: als je een op 1 te waarderen reaktie tegenkomen, geef je die dan altijd een +0 gemodereerd?

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rataplan: Don't worry!

En in 't verlengde daarvan: antwoord B :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Toch wel :P Aan de modqueue kan je goed zien in welke draadjes nog actief gepost wordt. Als die krampachtig leeg gehouden wordt, mis ik een tooltje ;)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Rataplan schreef op 04 mei 2004 @ 08:57:
. . . als je een op 1 te waarderen reaktie tegenkomen, geef je die dan altijd een +0 gemodereerd?
Ja, sterker nog, als ik een post zie die imho goed staat zet ik er ook een 0 gemodereerd op, op die manier maak je een eventuele nog te plaatsen mismoderatie minder zwaar wegend.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Laatst online: 18:32
botoo schreef op 04 mei 2004 @ 10:02:
[...]

Ja, sterker nog, als ik een post zie die imho goed staat zet ik er ook een 0 gemodereerd op, op die manier maak je een eventuele nog te plaatsen mismoderatie minder zwaar wegend.
Dat is natuurlijk wel waar, maar als normale user ben je op die manier na een paar nieuwsberichten al door je modpunten. Dus zoiets kunnen alleen LM's en PM's echt doen :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
botoo schreef op 04 mei 2004 @ 10:02:
[...]

/me sluit ook aan

Ik denk dat het voor de user ook wel fijn is, dan weet hij in ieder geval dat zijn post wel beoordeeld is ipv dat er niks aan gemod is.

Verder sluit ik ook bij December aan, als je de normale modpunten hebt, dan kun je ze beter overlaten aan een ander. MITS dat je natuurlijk elke dag al je modpunten er doorheen draaid, en ik denk dat dat lang niet altijd gebeurd!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakBoy
  • Laatst online: 14-09 22:16

TweakBoy

---

Verwijderd schreef op 04 mei 2004 @ 11:27:
[...]

/me sluit ook aan

Ik denk dat het voor de user ook wel fijn is, dan weet hij in ieder geval dat zijn post wel beoordeeld is ipv dat er niks aan gemod is.

Verder sluit ik ook bij December aan, als je de normale modpunten hebt, dan kun je ze beter overlaten aan een ander. MITS dat je natuurlijk elke dag al je modpunten er doorheen draaid, en ik denk dat dat lang niet altijd gebeurd!!
Op je eerste stelling: true
2e: Aangezien je toch al in dat artikel zit met die reacties, geef er dan een draai aan verkeerd gemodde berichten... je hebt natuurlijk collega-modders om je mogelijk onafgemaakte werk af te maken. * TweakBoy / Tweak-Boy :9
Dit is beter, aangezien je dat niet meer over het hoofd kan zien, of iemand anders die toevallig dat bericht niet ziet en het niet mod..

3e: reken daar maar wel op! (rank #1 aan tweakotine levert genoeg modpoints op voor mij :P en vervolgens allemaal opmaken)

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
nou, dus weer de modQ leeggemaakt.

zoals besproken (nog steeds) kwalitatief goed gemod. Het waren zelfs draadjes die nog niet eens echt super scheef waren ofzo.

Toch wel goed gevoel, rechte draadjes, zo moeten er meer zijn!!
Pagina: 1