Verwijderd
Ik ben persoonlijk langs geweest bij het zaakje, welke overigens erg dicht is.., en bij de Bravenboertjes thuis (baalden ze van!!)
Er komt nooit meer iets volgens mij aan webwinkels van hun kant..!!
Er komt nooit meer iets volgens mij aan webwinkels van hun kant..!!
Ik ben benieuwd.
http://mrfloris.com
Ik heb vorig jaar meerdere malen TOCH nog contact gehad via post met Klein Informatica,
en ik heb al aan hun wensen voldaan, inclusief hun de tijd geven tot en met 31 december voor het terug storten van het geld.
Het is nu 1 januari 2001, en het geld is nog niet geretourneerd, noch is het product geleverd (wat ik al niet eens meer moet).
Het is spijtig te ervaren dat het gewoon gegaan is zoals verwacht, ik hoop niet meer.
...
...
...
...
en ik heb al aan hun wensen voldaan, inclusief hun de tijd geven tot en met 31 december voor het terug storten van het geld.
Het is nu 1 januari 2001, en het geld is nog niet geretourneerd, noch is het product geleverd (wat ik al niet eens meer moet).
Het is spijtig te ervaren dat het gewoon gegaan is zoals verwacht, ik hoop niet meer.
Hoeveel mensen hebben geld terug?? Ik ben toch niet de enige met een handjevol anderen? Ja ik heb vroeg een aangifte tot terugvordering gedaan en heb netjes een volwaardige excuusbrief gestuurd over alles wat ik hem had aangedaan, volgens hem. Daar kan het niet aan liggen en ben verbaast. ik hoop dat jullie toch nog met vereende krachten geld terug kunnen vorderen. Op ricardo.nl werden er tot 31 december spullen geveild die Klein Informatica nog in het bezit had, maar dat geld zal net als onze brave computerboer met de Noorderzon vertrekken om vervolgens ergens in Urk of Middelburg een nieuwe zaak op te starten onder de naam van neef Bravenboer.
Gezien hoe het gegaan is..
Ik had dus ook nog ruim 1600 piek te goed van Klein Informatica.
Toen ik hoorde dat de Rabobank Schiedam alle onterechte machtigingen wilde terugbetalen heb ik per brief een verzoek hiertoe ingediend bij de Postbank. Hier heb ik vervolgens nix over gehoord. Na een telefoontje met de klantenservice (half december) werd mij verteld dat er een fax naar de Rabobank was gestuurd en dat ik een brief zou moeten ontvangen. Nix gekregen natuurlijk! Vorige week maar weer eens gebeld met de klantenservice. De jongen die mij hielp heeft het toen even uitgezocht en gaf mij het nummer van degene die contact heeft gehad met de Rabobank. Deze bleek niet aanwezig op dat moment maar de mevrouw die opnam beloofde een briefje neer te leggen zodat degene mij maandag jl. zou terugbellen. Vandaag (dinsdag) werd ik idd teruggebeld en de meneer vertelde mij dat hij zojuist naar de Rabobank had gebeld. Die nemen volledig de "schuld" op zich (machtiging ZONDER handtekening) en er werd mij verteld dat het geld 12-1 is teruggestort op mijn rekening!! Waarschijnlijk heb ik het dus morgen of overmorgen eindelijk terug na 4 maanden!!!
Ik weet niet of de meneer die mij geholpen heeft ook de andere gedupeerden die bij de Postbank zitten behartigt, maar als jullie zijn naam en tel. nummer willen hebben stuur dan even een mailtje naar mij...
Toen ik hoorde dat de Rabobank Schiedam alle onterechte machtigingen wilde terugbetalen heb ik per brief een verzoek hiertoe ingediend bij de Postbank. Hier heb ik vervolgens nix over gehoord. Na een telefoontje met de klantenservice (half december) werd mij verteld dat er een fax naar de Rabobank was gestuurd en dat ik een brief zou moeten ontvangen. Nix gekregen natuurlijk! Vorige week maar weer eens gebeld met de klantenservice. De jongen die mij hielp heeft het toen even uitgezocht en gaf mij het nummer van degene die contact heeft gehad met de Rabobank. Deze bleek niet aanwezig op dat moment maar de mevrouw die opnam beloofde een briefje neer te leggen zodat degene mij maandag jl. zou terugbellen. Vandaag (dinsdag) werd ik idd teruggebeld en de meneer vertelde mij dat hij zojuist naar de Rabobank had gebeld. Die nemen volledig de "schuld" op zich (machtiging ZONDER handtekening) en er werd mij verteld dat het geld 12-1 is teruggestort op mijn rekening!! Waarschijnlijk heb ik het dus morgen of overmorgen eindelijk terug na 4 maanden!!!
Ik weet niet of de meneer die mij geholpen heeft ook de andere gedupeerden die bij de Postbank zitten behartigt, maar als jullie zijn naam en tel. nummer willen hebben stuur dan even een mailtje naar mij...
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
eeemmmm... volgens mij heb ik geluk gehad. Ik had voor familie via internet voor ca. 1500 gulden aan spullen besteld bij kleingroep. Na 2 maanden wachten en een hoop gezeik eindelijk de spullen gehad. Werd per personen auto helemaal naar jawel
Eindhoven gebracht. Een of twee dagen daarna waren ze failliet. Best wel mazzel gehad dus
. Voor de rest van de mensen spijt het me dat zij ook niet zoveel geluk hebben gehad als ik.
Hehe, zoeken jullie voor de gein eens op ICQ nummer 7015262....
Koel......Op dinsdag 16 januari 2001 23:09 schreef Tourniquet het volgende:
Hehe, zoeken jullie voor de gein eens op ICQ nummer 7015262....
Hèhè das leuk...zeg zat er niet ergens een lek in ICQ zodat je makkelijk op iemands PC kon komen......>:)
ok dan! geld is (eindelijk) binnen via ABN-AMRO....
Yesss... het geld is bij mij ook binnen. Staat sinds vandaag weer op m'n eigen rekening!
Verwijderd
De meesten hebben het geld terug. Blijven zeuren bij de postbank of je eigen bank (ik heb goede ervaringen met de postbank: ze zijn traag en bureaucratisch, maar als je klantenservice belt wordt je altijd snel & goed behandeld (goed doorverbonden etc.))
Ik heb zelf ook 3x gebeld om de boel een beetje de goede richting in te duwen...
Ik heb zelf ook 3x gebeld om de boel een beetje de goede richting in te duwen...
Pagina: 1