Toon posts:

[iNotes] Fout aangetroffen bij het ophalen van gegevens *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Bij het opstarten van iNotes via IE6 geeft de machine de
volgende foutmelding: Fout aangetroffen bij het ophalen
van gegevens. Klik op de knop vernieuwen van de browser om
de pagina opnieuw te laden. Ik zie dus helemaal geen
email, terwijl dat er wel is. Waar ligt dit aan? En,
uiteraard, hoe dit op te lossen?

Alvast bedankt!

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:51

André

Analytics dude

Waar gaat het fout? Wanneer gaat het fout? Bij welke handeling? Wat is iNotes? Info info info...

Verwijderd

Topicstarter
Hoi André,

iNotes is webbased mail (Lotus Notes). Het gaat fout na het inloggen. Dan moet de mail e.d. geladen worden in het browserscherm maar dan komt de foutmelding. Via google zoeken op deze foutmelding leverde helaas niks op.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Vragen over Internet Explorer zijn beter op z'n plek in Software Algemeen - ik verplaats je topic eventjes :)

Windows Operating Systems >> Software Algemeen

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Verwijderd schreef op 03 mei 2004 @ 14:13:
Hoi André,

iNotes is webbased mail (Lotus Notes). Het gaat fout na het inloggen. Dan moet de mail e.d. geladen worden in het browserscherm maar dan komt de foutmelding. Via google zoeken op deze foutmelding leverde helaas niks op.
En waarom ligt het aan de browser en niet aan de pagina's waarop je probeert in te loggen :?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Topicstarter
Op sommige andere windows98 machines gaat het wel goed. Lijkt me dus een browserprobleem. Waar denk je dat het misschien nog meer in kan zitten?

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Ik neem even de vrijheid om de topictitel te veranderen, "Foutmelding IE6" is wat vaag en vertelt niet zo veel over het daadwerkelijke probleem :)

Verwijderd

kijk eens naar je security opties van IE. Staan die niet te "streng" afgesteld? Accept all cookies aan enz enz.....

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Heb je de pagina's op dezelfde machines ook een alternatieve browser geprobeerd? Zou je verder de exacte foutmelding een kunnen posten? Ik krijg op de huidige geen enkel resultaat :?

Foutmelding IE6 > [iNotes] Fout aangetroffen bij het ophalen van gegevens *

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Hoi Spider.007

Dit is de exacte foutmelding. Ik kon inderdaad ook niks vinden op deze foutmelding maar deze bestaat dus echt:-)

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Verwijderd schreef op 03 mei 2004 @ 14:49:
Hoi Spider.007

Dit is de exacte foutmelding. Ik kon inderdaad ook niks vinden op deze foutmelding maar deze bestaat dus echt:-)
Kun je hier je probleem mee oplossen:

Veel te lange Notes URL :P

:?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1