Systeem:
- Asus P4P800-E Deluxe
- Intel P4 2,6 Ghz HT
- 2 x 512 geheugen (1 X PC3200 op 400Mgz Corsair en de ander PC2100 onbekend)
- WD Hd 120 Gb 7200
- Samsung 52 speed CR-Rom
- Asus (ATI) 9600XT
- Diskette station
- Creative Sounblaster Live
- Asus WIFI Lan kaartje
- V90 56K analoog modem.
Zondag (gisteren) de nieuwe MOBO ingebouwd, en de C: partitie geformatteerd en opnieuw XP op gezet. Installatie ging foutloos en eventlog was leeg (geen fouten).
Hij is nu enorm instabiel en de CPU is na het inloggen op windows continu voor bijna 100% bezet door 2 processen.
"WinXtc" en nog een waarvan ik de naam vergeten ben, het begon met "SCV" (niet te verwarren met SVCHOST).
Ik heb begrepen dat er vaker problemen zijn met de X4X800-X moederborden van Asus, dus misschien kan iemand me helpen.
Kent iemand dit problem en zo ja, hoe is dit op te lossen en wat gaar er hier mis ?
- Asus P4P800-E Deluxe
- Intel P4 2,6 Ghz HT
- 2 x 512 geheugen (1 X PC3200 op 400Mgz Corsair en de ander PC2100 onbekend)
- WD Hd 120 Gb 7200
- Samsung 52 speed CR-Rom
- Asus (ATI) 9600XT
- Diskette station
- Creative Sounblaster Live
- Asus WIFI Lan kaartje
- V90 56K analoog modem.
Zondag (gisteren) de nieuwe MOBO ingebouwd, en de C: partitie geformatteerd en opnieuw XP op gezet. Installatie ging foutloos en eventlog was leeg (geen fouten).
Hij is nu enorm instabiel en de CPU is na het inloggen op windows continu voor bijna 100% bezet door 2 processen.
"WinXtc" en nog een waarvan ik de naam vergeten ben, het begon met "SCV" (niet te verwarren met SVCHOST).
Ik heb begrepen dat er vaker problemen zijn met de X4X800-X moederborden van Asus, dus misschien kan iemand me helpen.
Kent iemand dit problem en zo ja, hoe is dit op te lossen en wat gaar er hier mis ?