Toon posts:

Mail server pop3

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik moet een mail server op zetten die alleen moet dienen om de mail op te halen (pop3) en dat gaat over info@.........nl en verkoop@.........nl

ik heb het programmatje PEGASUS MAIL.
alleen kom ikdaar niet echt uit hoe de computers in het netwek daar de mail van af moeten halen. en waar ik hem kan beveiligen.

weet iemand daar een faq voor of een ander proggie wat makkelijker is

*EDIT*

het is voor windows Xp.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2004 13:22 ]

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-08 10:39
Allemaal wel erg makkelijk als je gewoon de manual leest...

Wat wellicht wat makkelijker voor je is, Kerio Mailserver, of Mdaemon voor de diehard ;)

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Zoek voor de gein eens via google op: PEGASUS FAQ

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• SysRq
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:03
Proxy+ vindt ik zelf ook wel makkelijk. Je moet alleen wel wat dingen uitschakelen (proxy functionaliteit oa :) )

-

• ralpje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13:50

ralpje

Deugpopje

Mail server wat is hier voor geschikt

En dan vooral de message over eigen initiatief enzo :)

Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Hoe heb je het nu ingesteld en welke FAQ's en handleidingen had je al wel gelezen? De basuics gaan opnoemen lijkt me niet nuttig.

[google=PEGASUS MAIL] ==> www.pmail.com
Pegasus Mail is a free, standards-based electronic mail client
Ga naar http://www.pmail.com/overviews.htm en je ziet ook een mail server. (Een van de vele in de wereld).

Aangezien er daarnaast nog vele andere mailservers zijn - allemaal met een handleiding die je blijkbaar niet hebt gelezen - stel ik voor dat je eerst even goed gaat inlezen en de handleiding volgen. Als je er niet uit komt helpen we graag maar ga eerst zelf proberen en het meeste werk doen. Een handleiding vinden moet je toch echt zelf ook wel lukken ;)

ralpje in "Mail server pop3" <-- het is ook niet de bedoeling om zomaar een nieuw topic te openen en behalve het vinden van een programma niet zelf een poging te wagen het goed te draaien. Een paar eenvoudige google zoek opdrachten en je hebt zat leesvoer om in ieder geval de basics in te stellen.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.