Nieuwe CPU: AMD 3000+ 64bit of 3200+ 400FSB?

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-08 17:01

Dhrax

Prog Lord

Topicstarter
1. Ik ben van plan volgende week een nieuwe processor te gaan kopen, maar ben nog zeer in twijfel of nu wel of niet voor een 64bit CPU moet gaan. Dit brengt ook weer met zich mee dat ik een ander moederbord moet gaan kopen, terwijl een 3200+ met een 400FSB ongeveer net zo duur is en wel in mijn huidige moederbord past.

2. Simpel vraagje: de boxed processors zijn die compleet klaar als je ze uit de doos haalt, zodat je ze er gelijk in kunt klikken? Zonder te hoeven klooien met die koelpasta enzo?

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

1) sja, kan gebeuren. Lees gewoon wat reviews, lees de ervaringen hier op GoT (hier zijn massa's topics over geweest, zie de Search), weeg de voor- en nadelen tegen elkaar af :) Zie ook de FAQ van dit subforum hoe je moet uitzoeken/kiezen.

2) Nee. Ze zijn wel compleet, maar niet compleet "klaar" zoals je noemt 8)7 Hoe dacht je trouwens een CPU met daarop een heatsink vastgeplakt in een socket te willen prikken? :X

Anyway, wat betreft Athlon XP 3200+ vs Athlon 64 3000, hierover is genoeg geschreven. Neem bijvoorbeeld een kijkje in Het Grote Athlon 64 3000+ upgrade-kit topic, in Complete Systemen & Laptops enzo :)

[ Voor 5% gewijzigd door BalusC op 03-05-2004 13:22 ]

Dit topic is gesloten.