Toon posts:

[muis] Model Number gezocht Logitech pilot

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleempje met m'n muis, een Logitech Pilot muisje (3 knops). De glijdingetjes (die gladde stickers) zijn bijna afgesleten, dus wil ik Logitech mailen of ze die kunnen opsturen ofzo. Maar voordat ik ze uberhaupt een mail kan sturen moet ik het Model Number hebben. Geen probleem zou je zeggen, staat onderop. Inderdaad, het is alleen helemaal afgesleten 8)7

Nouja, dan maar op de Logitech site zoeken. Dan kom ik hier uit. Daar staat zelfs de muis waarmee onze lieve heer de wereld mee heeft vormgegeven, maar niet mijn muis 8)7 |:(

Zoeken op google levert ook niets op.

Dus, heeft iemand toevallig zo'n muis, wil je dan even kijken of bij jou het model number er nog op staat en deze even hier posten _/-\o_

• Jails
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-10-2005
Waarom wil je zo moeilijk gaan doen?? Eer dat ze het bij Logitech 's een keer opsturen, ben je ook weer een aantal dagen/weken verder, als je het uberhaupt al krijgt. Je kan toch veel beter een nieuwe muis kopen?? Dat zijn nou niet bepaald de duurste aankopen.......maar dat is mijn mening!

Jails

• WhizzCat
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-10-2025

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

Van die zwarte plakband (dat stevige spul) werkt ook uitstekend, daar beplak ik al jaar en dag mijn muizen mee, ja ook een logitech muisje ;)

Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein

• stfn345
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:37
Uhmm.. kijk onderop je muis ?

• Jails
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-10-2005
RaZoRhEaD schreef op 03 mei 2004 @ 12:30:
Uhmm, kijk in de 1e post! :P

Jails

Verwijderd

Topicstarter
Jails schreef op 03 mei 2004 @ 12:29:
Waarom wil je zo moeilijk gaan doen?? Eer dat ze het bij Logitech 's een keer opsturen, ben je ook weer een aantal dagen/weken verder, als je het uberhaupt al krijgt. Je kan toch veel beter een nieuwe muis kopen?? Dat zijn nou niet bepaald de duurste aankopen.......maar dat is mijn mening!
waarom een nieuwe kopen als deze nog werkt? Paar weken wachten maakt me niets uit, ze zijn nog niet helemaal op.
En dan, mochten ze het niet hebben, niet geschoten is altijd mis.
WhizzCat schreef op 03 mei 2004 @ 12:30:
Van die zwarte plakband (dat stevige spul) werkt ook uitstekend, daar beplak ik al jaar en dag mijn muizen mee, ja ook een logitech muisje ;)
hmm, niet zo'n slecht idee, eens ff zien of ik dat nog heb...
RaZoRhEaD schreef op 03 mei 2004 @ 12:30:
staat onderop. Inderdaad, het is alleen helemaal afgesleten
staat er dus niet meer...

• jealma
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

jealma

Jesus is Lord!

(overleden)
Ik heb ook zo'n muis qua uiterlijk, alleen dan zwart. Het model is:

M/N: M-BJ69
P/N: 830666-0000
S/N: LNA24401997

Ik kan alleen het M/N nummer niet terugvinden in de lijst die je bij logitech kunt vinden. Dat is de link van jou.

Avalon, Fireflight, Gaither, Point of Grace, Third Day
C2D E6400 @ 3GHz - Zalman CNPS8000 - GA-P35-DS3 - Corsair 2GB ram - Asus 9400GT - OCZ Vertex 30GB
Archlinux 64-bit + Awesome

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:58

breinonline

Are you afraid to be known?

Wat nog beter schijnt te glijden: delen van een glazen knikker. Dat is een tijd geleden nog wel in CME langsgekomen.

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

Verwijderd

Topicstarter
updateje: Ik heb de email verstuurd met de gegevens van jealma en ik heb inmiddels een mail terug gehad of ik ze terug wil mailen met welke vorm glidepads het zijn zodat ze de juiste kunnen opsturen :)

• Neus
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-05 15:38

Neus

www.zenaconsult.com

Geweldige service dan ! Prima !

En anders kon je ze toch van een andere muis slopen ?

Very funny, Scotty... Now beam down my clothes !

Verwijderd

Topicstarter
MiniMan schreef op 05 mei 2004 @ 18:21:
Geweldige service dan ! Prima !

En anders kon je ze toch van een andere muis slopen ?
'k heb alleen muizen met ronde glijdingetjes, maar die zijn te hoog (balletje raakt m'n muismat niet meer)

Verwijderd

Topicstarter
nog een update: Ze hebben ze niet op voorraad :'( Ter compensatie heb ik een eenmalige korting van 35% gekregen bij hun webshop :)
Kijk, dat is nou service _O_

• Symsonic
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Symsonic

Hmm... ok

Verwijderd schreef op 06 mei 2004 @ 19:02:
nog een update: Ze hebben ze niet op voorraad :'( Ter compensatie heb ik een eenmalige korting van 35% gekregen bij hun webshop :)
Kijk, dat is nou service _O_
Hehe, het is én service, en ze verdienen nog geld aan je, of zal ik maar niet uitgaan van het slechte van de logitech service ;)

Verwijderd

Topicstarter
Symsonic schreef op 06 mei 2004 @ 19:32:
[...]

Hehe, het is én service, en ze verdienen nog geld aan je, of zal ik maar niet uitgaan van het slechte van de logitech service ;)
ze hadden ook kunnen zeggen: jammer doei de mazzel
en aangezien m'n broertje een nieuwe webcam wil en ik een nieuw stuurtje komt dat mooi uit O-)
Pagina: 1