BT Dongle antwoord automatisch..

Pagina: 1
Acties:

• Rum
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07-03 13:06
Ik heb een MyCom Bluetooth Dongle ingesteld zodat mijn PC fungeert als headset voor mijn Sony Ericsson T630. Dit werkt prima, alleen heb ik 1 probleem. Op het moment dat ik gebeld wordt gaat de telefoon verbinding maken met mijn PC en wordt de lijn direct beantwoord. Ik heb in mijn profiel aangegeven dat handsfree niet automatisch beantwoord wordt. Dat werkt ook, want als ik een BlueTrek G2-headset gebruik, wordt er niet automatisch beantwoord. Zijn er mensen die ditzelfde probleem hebben geconstateerd? Ik dacht zelf dat het aan FMa zou liggen, maar als ik deze heb afgesloten antwoord de PC nog automatisch. Uiteraard heb ik de search al gebruikt en gegoogled, maar ik kon niks vinden over dit probleem.

ik heb b.t.w hetzelfde probleem met een MSI BT Dongle...

[ Voor 5% gewijzigd door Rum op 03-05-2004 12:14 ]

• Zerveza
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-12-2021

Zerveza

DoS porfavor

hier zelfde probleem met MSI dongel en T610.. heb lang gezocht naar oplossing voor probleem.

Helaas wordt je vaak bij dit soort vragen aar de "Grote SE T610"-achtige topics gestuurd... die maar liefst uit 8 topics bestaat ieder weer uit weet ik hoeveel pagina`s bestaan, en daar vind je nix.

[ Voor 10% gewijzigd door Zerveza op 03-05-2004 13:50 ]

• Rum
Ik vraag me af of het aan de telefoon ligt! Volgens mij zit het 'm in de aansturing aan de PC kant. Dit denk ik vanwege het feit dat FMa met de telefoon communiceert en daarin komt te staan dat ik een gemist gesprek heb, terwijl het gesprek wel beantwoord wordt.

• Whuzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-05 12:40

Whuzz

Dodgeball!

Zerveza schreef op 03 mei 2004 @ 13:49:
hier zelfde probleem met MSI dongel en T610.. heb lang gezocht naar oplossing voor probleem.

Helaas wordt je vaak bij dit soort vragen aar de "Grote SE T610"-achtige topics gestuurd... die maar liefst uit 8 topics bestaat ieder weer uit weet ik hoeveel pagina`s bestaan, en daar vind je nix.
Ga naar topic 1, zet "?limit=999" achter de url, dan laadt ie alle posts in 1 window, dan kun je daarna met ctrl+f snel zoeken op bepaalde termen. Zo kun je snel een groot topic doorzoeken.

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

• Zerveza
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-12-2021

Zerveza

DoS porfavor

Whuzz schreef op 03 mei 2004 @ 14:33:
[...]

Ga naar topic 1, zet "?limit=999" achter de url, dan laadt ie alle posts in 1 window, dan kun je daarna met ctrl+f snel zoeken op bepaalde termen. Zo kun je snel een groot topic doorzoeken.
wow, een supertip!!! super bedankt!

• Bas_je
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 03-03-2025
ff een makkelijker vraagie dan:
hoe kun je het instellen dat je je computer kan instellen dat je daarmee je telefoon kan opnemen????

thnx alvast

while ( !$succeed ) { $try++ }

• Rum
Bas_je schreef op 03 mei 2004 @ 16:38:
ff een makkelijker vraagie dan:
hoe kun je het instellen dat je je computer kan instellen dat je daarmee je telefoon kan opnemen????

thnx alvast
Ik neem aan dat je bedoelt dat je je computer wil gebruiken voor handsfree toepassingen? Dan moet je een "Audio-gateway" koppeling opzetten met je telefoon.

Overigens niemand die naast Zerveza en mij hetzelfde probleem heeft?

[ Voor 10% gewijzigd door Rum op 03-05-2004 16:43 ]

• Bas_je
Rum schreef op 03 mei 2004 @ 16:43:
[...]

Ik neem aan dat je bedoelt dat je je computer wil gebruiken voor handsfree toepassingen? Dan moet je een "Audio-gateway" koppeling opzetten met je telefoon.

Overigens niemand die naast Zerveza en mij hetzelfde probleem heeft?
Voor het opzetten van een Audio-Gateway wat voor een programma raden jullie mij daarvoor aan??

• Rum
Bas_je schreef op 03 mei 2004 @ 18:06:
[...]

Voor het opzetten van een Audio-Gateway wat voor een programma raden jullie mij daarvoor aan??
Gewoon, de software die bij de bluetooth dongle zit!

• Bas_je
ik heb dus een SiteCom dongle deze support zover ik nu nog kan zien geen Audio Gateway support, ben nu ff bezig met de MSI software te downloaden (want die ondersteunen het wel).

• Rum
Bas_je schreef op 03 mei 2004 @ 18:13:
ik heb dus een SiteCom dongle deze support zover ik nu nog kan zien geen Audio Gateway support, ben nu ff bezig met de MSI software te downloaden (want die ondersteunen het wel).
de SiteCom dongle ondersteund weldegelijk een Audio Gateway, maar dan moet je wel de laatste drivers hebben. De nieuwste drivers staan hier. Deze handleiding is denk ik ook handig voor je! Volgens mij gaan die MSI drivers niet werken, omdat je daar een key voor moet hebben...

De laatste drivers zijn overigens 1.4.2.11. Deze info heb ik overigens allemaal van de site van Sitecom af...

[ Voor 9% gewijzigd door Rum op 03-05-2004 19:07 ]

• ruthger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-11-2024
Een uitgebreide beschrijving voor de verschillende BleuTooth dongles

http://www.jonscaife.com/bt/index.html

Veni, vidi et cervesiam

• Rum
Ruthger schreef op 03 mei 2004 @ 19:18:
Een uitgebreide beschrijving voor de verschillende BleuTooth dongles

http://www.jonscaife.com/bt/index.html
en ook daar staat geen oplossing voor het probleem dat de binnenkomende gesprekken meteen beantwoord worden. Niemand die dit wel heeft verholpen?

• Bas_je
Rum schreef op 03 mei 2004 @ 19:05:
[...]

de SiteCom dongle ondersteund weldegelijk een Audio Gateway, maar dan moet je wel de laatste drivers hebben. De nieuwste drivers staan hier. Deze handleiding is denk ik ook handig voor je! Volgens mij gaan die MSI drivers niet werken, omdat je daar een key voor moet hebben...

De laatste drivers zijn overigens 1.4.2.11. Deze info heb ik overigens allemaal van de site van Sitecom af...
Ja, daar kwam ik gisteravond ook achter, maar hij ziet de computer nu al als een bluetooth headset :D

maar nu dan maar op zoek naar het probleem van de TS, want dit heb ik nu nml ook....

Pagina: 1