iPhone 12 Pro 128GB MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)
Is een (duur) topmerk dat door veel professionals wordt gebruikt.... OPzoeken ?? Google
Wacom.com ? Ze hebben ook wel goedkope porducten BTW maar je kan beter voor de duurdere lijn gaan...
edit:
HEb zelf een Intuos 2 en ik kan niet meer terug naar de muis...
HEb zelf een Intuos 2 en ik kan niet meer terug naar de muis...
[ Voor 55% gewijzigd door under-world op 03-05-2004 12:08 ]
Verwijderd
jup, wacom is gewoon profi hoor.... beter kun je ze niet krijgen
hoe kom je erbij dat dat een prullenmerk is?
hoe kom je erbij dat dat een prullenmerk is?
Verwijderd
Wacom is gewoon een van de betere in tekentablets!
(ik durf niet te zeggen dat ze de beste zijn
)
(ik durf niet te zeggen dat ze de beste zijn
..en RollsRoyce maken alleen speelgoed auto's. 
Ik zou de prijzen maar eens gaan bekijken van Wacom tablets tov andere 'top'-merken zoals Trust.
Wacom is _de_ standaard voor tablets. Ze zijn niet altijd perfect maar komen daar dicht bij in de buurt.
Ik zou de prijzen maar eens gaan bekijken van Wacom tablets tov andere 'top'-merken zoals Trust.
Wacom is _de_ standaard voor tablets. Ze zijn niet altijd perfect maar komen daar dicht bij in de buurt.
Senile! Senile Oekaki
Mmm .. dan is die aanbieding in de Aldi echt wel voordelig?
Aldi bied dus Wacom tekentabletjes aan, weet niet welk model, maar dan zal ik maar eens gaan kijken
Aldi bied dus Wacom tekentabletjes aan, weet niet welk model, maar dan zal ik maar eens gaan kijken
iPhone 12 Pro 128GB MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)
Verwijderd
Ligt eraan welk model, en of het een echte wacom is. Maar tekentabletten worden niet voor niets vaak gewoon 'wacoms' genoemd, het is gewoon het enige merk dat er is.
Okay, trust en medion enzo hebben ook wel tabletjes, maar dat zou ik geen tekentablet durven noemen
Okay, trust en medion enzo hebben ook wel tabletjes, maar dat zou ik geen tekentablet durven noemen
Wacom is idd het beste merk wat betreft tekentabletten, is jammer dat ze niet wat meer concurrentie hebben want die ''krengen'' zijn nog steeds ^%*& duur. Heb vorige maand nog een intuos inking pen gekocht voor 91 euro, en dat vind ik duur zat voor een stuk plastic
.
Maar het werkt allemaal wel prima.
Maar het werkt allemaal wel prima.
Hoe duur zijn ze bij de Aldi ei'k ? Ik mis de mijne nog heel erg...
Volgens mij is het de Graphire 2 USB of niet ?
Volgens mij is het de Graphire 2 USB of niet ?
Screw you guys, I'm goin' home! >_>
Pagina: 1