[2k] Offline bestanden willen niet synchroniseren *

Pagina: 1
Acties:

• herminator
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
Ik heb hier een laptop waarop offline bestanden niet meer werkt. Er waren al wat problemen dat er niet meer gesynchroniseerd werd. Als ik nu opnieuw een map offline beschikbaar wil maken lukt dit niet. De enige popup is dat ik mappen en submappen kan selecteren en daarna komt de rest van de wizard niet meer.

Ik heb allerlei topics gelezen maar nergens kan ik iets vinden over dit probleem. Het lijkt alsof windows niet mee wil werken. Ik heb allerlei instellingen geprobeerd. Andere mappen om te testen lukt ookt niet.

I'll be back

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Over welk OS hebben we het hier? :)

• herminator
  • Niet online
Windows 2000

I'll be back

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Even het OS in de titel gevrot. Staat er niets in je event logs? Heb je het ook geprobeerd met bijvoorbeeld 1 bestand ofzo? :)

offline bestanden > [2k] Offline bestanden willen niet synchroniseren *

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• herminator
  • Niet online
In systeem

Kan DCOM Server {6295DF2D-35EE-11D1-8707-00C04FD93327} niet starten als /. Foutmelding
"Het systeem kan het opgegeven bestand niet vinden. "
is opgetreden bij het uitvoeren van de opdracht
mobsync.exe -Embedding'

Lijkt het erop dat mobsync.exe niet meer bestaat?

edit---------------
Het is opgelost.
Ik heb mobsync in system32 gezet. Opnieuw aangelogd. mobsync aangeklikt. Alles ingesteld. Nu lukt het weer om met rechtermuis de map offline beschikbaar te maken.

[ Voor 29% gewijzigd door herminator op 03-05-2004 12:38 ]

I'll be back