Logitech Cordless Desktop pro welke muis?

Pagina: 1
Acties:

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 00:34
Ok,

allereerst hoop ik dat dit het goede onderdeel is om dit draadje in te openen, aangezien ik geen andere plaats heb kunnen toetsenborden.

het is pas geleden Koninginnedag geweest zoals iedereen wel weet.
Ik ben sinds een aantal jaar een fervent Rommelmarkter.
Toen we in R'dam parkeerden stonden we voor een "kraampje" waar dus een Logitech Cordless desktop pro lag. Alleen er zat geen muis bij (neem aan dat deze gewoon stuk is gegaan). Nou ik heb dus dat Tobotje meegenomen en hij werkt fantastisch. De afstand is gewoon echt ver!

Maar daar gaat het nu natuurlijk niet om.
Er zit zo'n rechthoekig kastje bij voor het draadloze gebeuren.
Wat mijn vraag nu is, is welke draadloze muizen van Logitech kunnen hier ook op draaien?
Ik heb overal al gekeken op het internet, maar ik kan niets vinden over de compatibilliteit.
Zelf heb ik het idee dat elke draadloze muis van logitech er wel op draait, maar zeker weten doe ik dat niet.
De bedoeling is dat ik die muis gewoon kan gebruiken als ik Gunbound speel vanaf mijn bed. Hoeft geen superdeluxe te zijn, maar moet toch wel optisch zijn.
Met andere woorden welke zo goedkoop mogelijk draadloze optische muis kan er op hetzelfde setje draaien?

Ik hoop dat iemand hier uitsluitsel over zou kunnen geven.

• Khaine
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18-05 17:15

Khaine

Python liefhebber

Vaak werkt alleen de standaard bijgeleverde muis .
Dus als je het type van je draadloze set eens neergooid in je draadje dan komen we al wat verder .

Ook zou ik gewoon kijken of de standaard bijbehorende muis niet via vraag&aanbod toevallig nog te verkrijgen is . Praktisch zelfde als een rommelmarkt ! :D

Is this question retorical? No? Then what is the point of retorical questions?

• Arunia
Afbeeldingslocatie: http://www.compascomputers.nl/images/cordless%20desktop%20pro.jpg

Daar heb je gelijk in.
Was even vergeten plaatje toe te voegen.

Hehe, vraag en aanbod is zeker weten een soort rommelmarkt. 8)
Maar ja, dan is nog de vraag welke muis het dan zou zijn geweest.
Eigenlijk hoop ik erop dat er een heel goedkope logitech muis op kan, heb zo het idee dat namelijk de standaardsoftware voor elk type draadloos product is van Logitech. Maar ja, een beetje een dure grap om dit zo uit te proberen.
Ik zal wel eventjes checken bij vraag & aanbod.

Het is overigens ook jammer dat het draadloos gebeuren niet werkt met mijn kvm switch kastje, hier heb ik al heel snel last van. Jammer, maar ja. Moet dan daarvoor weer wat anders zoeken.

[ Voor 15% gewijzigd door Arunia op 03-05-2004 10:56 ]

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Ik heb tot nu toe alle draadloze muizen op mijn Logitech ontvanger aan kunnen sluiten. Ren dan ook regelmatig met muizen door het huis als er weer eens een batterij leeg is.

Wat knopjes op de ontvanger indrukken en op de muis en het werkt (bij mij)

ARME AOW’er

Verwijderd

gewoon "connect" indrukken, muis wordt gedetecteerd en voila!

elke logitech cordless mouse werkt !

• Arunia
Ok!

Kijk, dat was dus het antwoord dat ik zocht.
Nu alleen nog een leuk prijsje, denk dat de muis namelijk duurder wordt dan het toetsenbord! >:) TB was namelijk maar 10 euro 8) .

Nu alleen nog een oplossing voor die gare switchbox zien te vinden.

Thanks voor de positieve antwoorden!
Pagina: 1