Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart
Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart
Van mij mag mijn reactie op de betreffende user ook wel weer van 4 > 1 ofzo, hij was ter onderstreping dat het hier een ongefundeerde mening betrof, en zeker niet een "+4 onmisbare mededeling" *klik*
[ Voor 42% gewijzigd door zion op 06-05-2004 17:43 ]
10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem
Klopt volledig, het is een lekker slinkse methode zo, maar het is inmijn ogen ook een flame...zion schreef op 05 mei 2004 @ 13:18:
Mooi, mag deze: http://www.tweakers.net/r...=Posting&ParentID=1025696 dan ook van +3 naar -x, aangezien het hier niks anders dan een ordinaire flame betreft, gebaseerd op het gewauwel van een absoluut ongefundeerd stukje tekst.
- Giphart
Ik was het hier zeker *niet* mee eens - totdat ik dat artikel in eweek las. Wat een getroll staat daar inAlex de Groot schreef op 06 mei 2004 @ 10:41:
Klopt volledig, het is een lekker slinkse methode zo, maar het is inmijn ogen ook een flame...
Omdat niet iedereen bij derden soepeltjes argumenten van stellingen kan onderscheiden, en eweek niet echt een onbetrouwbare rantsite is, vind ik echter niet dat het getroll de poster direct aan te rekenen is - omdat 'ie eigenlijk niks anders doet dan een stelling aanwijzen - en +0 lijkt me dan ook laag genoeg.
Voor een niet overduidelijke troll/flame is dan echter een PM te zwaar, zeker gegeven dat de post nog modbaar is.
$0.02.
[ Voor 4% gewijzigd door Rataplan op 06-05-2004 14:56 ]
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Komt ie:Alex de Groot schreef op 03 mei 2004 @ 08:57:
Ow nee, het gaat over dubbelklikken![]()
Deze posting mag door een PM ff flink onderuit gehaald worden:
http://www.tweakers.net/r...=Posting&ParentID=1022894
Daarnaast zou het mooi zijn als een PM ff door heel de draad heen liep. Ik ga ze niet bij post benoemen, want het zijn er aardig wat die best scheef staan, imo....
Microsoft krijgt patent op dubbelklikken
3->0
2->0
3->1
4->2
3->1
2->0
4->2
4->2
1->3