Toon posts:

[Linux] Weigert uitvoeren van programma

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een keer op een systeem linux mandrake 9.2 geinstalleerd en ge-backupped. Nou zet ik dit alles terug naar een andere systeem en duw de cd van mandrake erin, ik installeer lilo, grafische kaart, toetsenbord, etc.

Nou hij start op, ik krijg de melding dat die nieuwe hardware gevonden heeft en voila hij boot door, mooie grafische omgeving en voila ik krijg ook een ip en dan wil ik Citrix opstarten. PROBLEEM ! want citrix start tot aan de login en dan valt die uit , boem geen scherm.

Iemand een idee wat het probleem kan zijn?

• Jelmer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-02 18:40
Heb je de client al eens vanuit een terminal met de hand gestart? Want zonder foutmelding kunnen we je waarschijnlijk zeer slecht van dienst zijn.

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg juist geen foutmelding :S

Het probleem met internet is dat als ik bv naar t.net ga dat die zegt dat het niet lukt om via poort 80 te connecten. Maar hij retrieved wel het icoontje als je hem zou plaatsen onder favourieten.

• killercow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-02 08:34

killercow

eth0

dat icoontje gaat ook over port 80, tenzij je die al gecached hebt. (maar het is een verse install)

probeer eens op een andere console (crtl F2) handmatig die citrix client op te starten, wellicht dt hij dan toch een foutmelding weet te produceren.

openkat.nl al gezien?

Verwijderd

Wat voor programma is Citrix eigenlijk? Is het dit?

Krijg je daar geen support bij als je het koopt?

Verwijderd

probeer Citrix eens te stracen (strace programma), dat levert nog wel eens waardevolle resultaten op
Pagina: 1