Toon posts:

Hoe verkopen van domein?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dag iedereen! Ik wist niet waar ik dit vraagje moest plaatsen. Maar goed! mijn vraag is: hoe gaat de verkoop van een domein naam in z'n werk. En hoe kun je een prijs bepalen etc..???

Het domein naam waar ik van af moet is interwebs.nl de bijbehorende site op maat gemaakt worden en eventueel ook me verkocht worden. Hoe pak ik dit het beste aan???

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Lijkt me meer iets voor:
Hosting & Webserver Soft/Hardware
http://gathering.tweakers.net/listtopics/24

de betaler vervuilt

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-05 12:14

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

dit is lastig, je hebt iets zonder opdracht gemaakt en je moet nu hopen iemand te vinden die de naam wil hebben en tevreden is met de site, verwacht er geen hoge prijs voor te vangen, misschien net de kosten die je zelf hebt gemaakt (zie dit als een tweedehands auto)

misschien kun je op een forum waar veel mensen die met internet bezig zijn een vraag stellen "Hoe verkopen van domein?" en hopen dat iemand met interesse reageert :)

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Verwijderd

Topicstarter
Nee nee nee. Die site is van mezelf geweest dus niet zo onzinnig een vooroordeel maken. Het gaat mij voornamelijk over de domein verkoop die site data inhoud dat is maar een bijkomstigheid.

Inmiddels na even rondsurfen weet ik exact hoe de verkoop procedure moet gaan van domeinen. Dus deze topic kan wat mij betreft gesloten worden.

case closed! :)