Toon posts:

[sms] sms naar presentatie

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik zoek een programma waarmee ik smsjes die binnen komen op het scherm kan zetten. het doel hiervan is om mensen tijdens een feest smsjes te kunnen laten sturen en deze smsjes weer te geven op een beamer. de feestruimte heeft alleen geen beschikking over een internet verbinding en ik kan dus niet de gebruikelijke smsboards gebruiken...

wat ik eigenlijk zou willen is dat de 10 laatste binnengekomen berrichten een voor een op het scherm komen

ik heb een gsm die middels een infrarood poort naast de pc ligt (nokia 6100)

heeft iemand een idee hoe ik dit voor elkaar kan krijgen?

• Spooksel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:03

Spooksel

Spooksel!

Hmm, heb je zelf al enigzins iets geprobeerd te maken / zoeken?

Dit neigt naar een scriptrequest!

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Je noemt niet eens de taal en welk gedeelte je problemen mee hebt. Er bestaat overigens reeds software om sms uit een telefoon uit te lezen (en in een database te zetten :? ).

[ Voor 80% gewijzigd door sdomburg op 03-05-2004 01:59 ]

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Verwijderd schreef op 03 mei 2004 @ 01:33:
Hallo,

ik zoek een programma waarmee ik smsjes die binnen komen op het scherm kan zetten. het doel hiervan is om mensen tijdens een feest smsjes te kunnen laten sturen en deze smsjes weer te geven op een beamer. de feestruimte heeft alleen geen beschikking over een internet verbinding en ik kan dus niet de gebruikelijke smsboards gebruiken...
Veel succes met je zoektocht, maar daar is GoT niet voor bedoelt. Hier in Programming & Webscripting programmeren wij onze dingen zelf, en topics over waar je iets kunt vinden of of iemand iets voor je wilt maken zijn dan ook niet toegestaan. Dat valt allemaal onder het kopje "scriptrequests"

P&W FAQ - Scriptrequests

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Dit topic is gesloten.