Toon posts:

[XP] Sloom, virussen, e-mail, rechten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi, ik draai nu een aantal maanden op mijn xp installatie, maar ik heb veel problemen, ik merk dat ie veel en veel slomer wordt.

Ook door virusscanners etc, het is een bedrijfs pc.

Nu is mijn vraag, hoe kan ik mijn e-mail, pc, downloads etc virus (adware) vrij houden, zonder dat mijn xp installatie slomer wordt?

Nu ook nog een vraag; ik ga een computer (xp) formateren, vanwege teveel adware etc.
Ik wil graag dat de beheerders account niet in de lijst van gebruikers voorkomt, dus waar je gebruikersaccount kan kiezen als je windows opstart, ook wil ik graag dat de gebruiker gen programma's die adware verzorgen kunnen installeren, dus ik wil alleen dat gelezen, en gespeeld kan worden. Maar dat er niks van het internet zoals adware programmas, spyware, kunnen worden opgeslagen.
Alleen downloads.. , Is hier ook een optie voor waar ik dit kan instellen?

Bedankt! _/-\o_

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Voor je 1e vraag: lees eens de topics in Beveiliging & Virussen door - er is behoorlijk wat informatie te vinden over verschillende virusscanners en dergelijke.

Over je 2e vraag - ook hier is behoorlijk wat topics aan besteed :)

Ik zou je eigenlijk willen vragen je topic iets meer aan te passen met de informatie die je zelf al hebt verzameld over beide vragen - in deze form zijn ze in ieder geval al te vaak besproken om op dit moment een zinvolle discussie over mogelijk te maken, dus pas het even aan :)