Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Hoe LCD netjes te verwerken in een 5 1/4 bay

Pagina: 1
Acties:

• Hoicks
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:02
Ik heb een lCD bij HTVision besteld, (2x20) en ik wil deze in m'n htpc inbouwen. Helaas kan ik nagenoeg geen topics vinden hoe je zo'n LCD het beste kan vastmaken aan/in een frontje voor een 5 1/4 bus. Kan iemand me daar bij helpen?

Foto's/tips enz zijn allemaal welkom.

Nikon D7200 & D5000 / SB-700, 2x Yongnuo YN-560 III / Sigma EX 10-20 f4-f5.6 HSM, Sigma EX 17-50mm f2.8 OS HSM, EX 70-200mm f2.8 HSM II Macro / EX 105 f2.8 HSM OS Macro / Nikon AF-S DX 35mm f1.8 / Sigma EX DC 30mm f1.4 HSM

• 3lmowww
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-06-2022

3lmowww

edit:

euhm...

tsja, origineel zijn eh?

neem een bay afdekkapje, vijl er een gat in voor je lcd, doe er plexiglas voor. vastschroeven en klaar...

Electronics development

• RolandWitvoet
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Nou.... lijm een paar busjes tegen de achterkant van je bay-plaatje en schroef daar je display op? of gebruik de kliksluiting? (geen idee of jouw display dat heeft, jij hebt hem besteld). Of gebruik dubbelzijdig plakband. Of mooie (smaken verschillen) thumbscrews aan de buitenkant? Of een tranparant plaatje voor een techno-look? of een half-transparant plaatje zodat je alleen de oplichtende delen ziet (zoals je wekkerradio dat doet)? of ....

Maar 'het beste' is, behalve gruwelijk subjectief, natuurlijk om een ovaal uit te zagen en je display daar met popnagels achter te monteren. ;)

NE2000 3-9 augustus, Elburg Open-air lan-party, 5 jaar alweer! Computers, kamperen, kampvuur, activiteiten, schier-eiland, dropping, tap-eiland, lezingen, workshops, bands, gezelligheid. NE2000, de andere Lanparty

• tafkaw
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 25-11 13:39
Je kunt misschien ook zo'n bracket om een floppystation in een 5 1/4 slot te bouwen gebruiken, soms past dat....

Mocht dat niet passen dan is de enigste mooie optie IMO de figuurzaag (dremel laat het plastic smelten en de decoupeerzaag gaat te snel en roekeloos...) en een setje naaldvijlen. Zaag dan alles 1 mm te klein, en vijl totdat alles past.... Succes!

[ Voor 54% gewijzigd door tafkaw op 03-05-2004 20:14 ]

Verwijderd

Laat je fantasie gaan, be original! :) Succes... :)

Verwijderd

http://users.dfu-clan.net/mojo/index/IMG_0094.JPG

http://users.dfu-clan.net/mojo/index/

gewoon geduld hebben met het maken ervan.
ik heb eerst met een decoupeer zaag een stuk eruit gehaald en dan vijlen maar.
Pagina: 1