Vanavond was het de vierde keer dat het gebeurde en ik begin er wel genoeg van te krijgen.
Ik heb mijn systeem nu een hele tijd draaien zonder problemen
AMD 1700+
A7V-266E Mobo
1 GB DDR
Maxtor 40 gb hdd en WD 80 gb HDD
Ati Radeon 9800pro
en nog wat andere meuk.
Nou is het zo dat een tijd geleden in een keer de computer vast liep en wanneer ik daarna op startte kregen ik bij het starten van Windows de volgende melding:
Windows could not start because the following file is missing or corrupt:
\Windows\system32\config\system
Toen heb ik meteen mn pc maar geherinstalleerd en ik dacht dat het verder gewoon bad luck was.
Nou, een paar weken later was het weer raak.
Nog maar een keer opnieuw geinstalleerd. Dit keer met SP1 erbij. Even later was het weer zo ver. Toen heeft ie het nog een week uitgehouden tot hij nu weer hetzelfde probleem laat zien.
Opvallen is wel dat als hij vast loopt eerst de power van usb weg valt. Mn optische muis gaat bijvoorbeeld uit.
Is er een manier om mijn systeem te recoveren zonder hem opnieuw te hoeven installeren? En nog beter, heeft iemand een idee hoe ik er voor kan zorgen dat ik dit probleem niet vaker krijg?
Ik heb mijn systeem nu een hele tijd draaien zonder problemen
AMD 1700+
A7V-266E Mobo
1 GB DDR
Maxtor 40 gb hdd en WD 80 gb HDD
Ati Radeon 9800pro
en nog wat andere meuk.
Nou is het zo dat een tijd geleden in een keer de computer vast liep en wanneer ik daarna op startte kregen ik bij het starten van Windows de volgende melding:
Windows could not start because the following file is missing or corrupt:
\Windows\system32\config\system
Toen heb ik meteen mn pc maar geherinstalleerd en ik dacht dat het verder gewoon bad luck was.
Nou, een paar weken later was het weer raak.
Nog maar een keer opnieuw geinstalleerd. Dit keer met SP1 erbij. Even later was het weer zo ver. Toen heeft ie het nog een week uitgehouden tot hij nu weer hetzelfde probleem laat zien.
Opvallen is wel dat als hij vast loopt eerst de power van usb weg valt. Mn optische muis gaat bijvoorbeeld uit.
Is er een manier om mijn systeem te recoveren zonder hem opnieuw te hoeven installeren? En nog beter, heeft iemand een idee hoe ik er voor kan zorgen dat ik dit probleem niet vaker krijg?