Toon posts:

Win32.exe zoek verbinding met internet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoi.

mijn firewall loopt de heletijd te zeuren dat win32.exe toegang tot het internet wil, ik heb alleen geen idee wat dit programmatje doet, en waarom het internet toegang zou moeten hebben...
bovendien lijkt niks "niet te werken" als ik het geblocked houd..

virus scanner herkent het niet als een virus.

op internet en hier vind ik helaas niks wat duidelijk heid geeft.
wel vind ik dingen over svchost services als ik op win32.exe zoek, maar dat heb ik als een apart item in mijn firewall zitten.. (ik gebruik zone alarm). en begrijp de relatie daar tussen niet helemaal...

iemand die mij kan verduidelijken wat dit doet is en waarom het internet wil gebruiken?

-Pieterg

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Het klinkt idd als een virus. Zou je hem misschien naar mij willen mailen? Zie sig voor mailadres. :)
Eerste hit @ [u]google[/]: http://www.liutilities.co...pro/processlibrary/win32/

[ Voor 56% gewijzigd door pasta op 03-05-2004 00:01 ]

Signature

Verwijderd

Topicstarter
k heb em naar je gemaild.

die google hit vond ik ook maar zij mij buiten dat het verdacht klonk verder weinig, en de rest was bagger / non- related zover ik kon zien..

-Pieterg

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

pieterg: ik zou hem ook graag willen hebben (zie sig of profile voor adres), klinkt namelijk niet helemaal lekker...

Virussen? Scan ze hier!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

En je bent de trotse eigenaar van de zoveelse Agobot/Gaobot-variant :)

McAfee flagged hem niet, ff gesubmit.

Kaspersky Online meld dit: win32.exe Infected: Backdoor.Agobot.gen

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

Topicstarter
dank voor de info!

k heb em gedelete en uit me registry gehaald (stond aangeduid daarin als windows update iets).

-Pieter G.
Pagina: 1