Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Martin?81
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-11 00:06

Martin?81

Honda CBR600RR 2004

Topicstarter
De keuze zou zijn tussen een Tungsten T3 of Ipaq 4150, denk ik. Of misschien nog een andere die beter zou zijn?

Wat ik belangrijk vind:
- formaat en gewicht zo min mogelijk
- redelijk tot goede batterijduur

Wat ik er mee ga doen:
- agenda, memo´s, password onthouden, etcetera
- spelletjes
- mailen (via GPRS)
- misschien wat internet via GPRS
- GPS (met POI zou leuk zijn)

Ik heb nu een Palm Vx en heb een tijdje een Zire71 in bruikleen gehad. De Palm Vx vind ik heerlijk, ik gebruik hem echt als agenda en om dingetjes te onthouden. Verder wat simpele spelletjes, maar meer kun je er niet mee. Kortom deze is aan vervanging toe. De Zire71 vond ik wel aardig, maar was het niet qua formaat.

Wat zou voor mij nu de beste keus zijn?

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik denk dat het vooral om persoonlijke voorkeur gaat, ik heb beide systemen een poosje op proef gehad, en ik vond pocketpc toch prettiger werken en heb dan ook een ipaq 2210 gekocht.

wat agenda, spelletjes, mailen, en internet doen ze niks voor elkaar onder, hoewel er voor de ppc voor mijn gevoel wat meer "luxere" spelletjes zijn (worms, age of empires enzovoort).

wat gps betreft zou ik voor de ppc gaan, ik heb even gps op de palm gebruikt, deze stuurde mij rechtsaf op viaducten om op de onderliggende rijbaan te komen, rotondes waren gewone kruisingen, stuurde mij op eenrichtingswegen de verkeerde kant op, liet mij keren op snelwegen enzovoort.

begrijp me niet verkeerd, ook tomtom op de ppc heeft die fouten, maar een héél stuk minder. daarbij heb ik tomtom op de palm nog niet mogen proberen, dus het zou goed kunnen dat die een heel stuk beter is.

al met al is mijn advies: koop wat je lekker ligt, ga desnoods eens bij de mediamarkt oid langs en houd beide systemen even vast, ga er even mee spelen en koop waar je het het prettigst mee werkt.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

• ST10©DE
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:56

ST10©DE

Dus.............

Worms is er overigens ook voor het PalmOS

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

• GlowMouse
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Als je gaat internetten zou ik niet voor de iPaq gaan. Deze heeft een 2x zo lage resolutie, en dat wordt gigantisch scrollen.

Bekijk deze screenshots eens. Vergelijk 320x480 met 240x320. Nog steeds zin in Age of Empires?

Kijk ook eens naar de TH55 van Sony.

Voor GPS moet je bij Mapsonic zijn, of de nieuwste versie van Tomtom voor de Tungsten|T3.

• Magic
  • Niet online
GlowMouse schreef op 03 mei 2004 @ 11:55:
Als je gaat internetten zou ik niet voor de iPaq gaan. Deze heeft een 2x zo lage resolutie, en dat wordt gigantisch scrollen.

Bekijk deze screenshots eens. Vergelijk 320x480 met 240x320. Nog steeds zin in Age of Empires?

Kijk ook eens naar de TH55 van Sony.

Voor GPS moet je bij Mapsonic zijn, of de nieuwste versie van Tomtom voor de Tungsten|T3.
dat is een beetje oneerlijke vergelijking, je hebt ook pocketpc's met een resolutie van 640 bij 480, deze zijn echter vrijwel onbetaalbaar, netzoals de palms met een hires scherm.

• GlowMouse
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Magic schreef op 03 mei 2004 @ 12:05:
dat is een beetje oneerlijke vergelijking, je hebt ook pocketpc's met een resolutie van 640 bij 480, deze zijn echter vrijwel onbetaalbaar, netzoals de palms met een hires scherm.
In zijn openingspost noemt hij de Tungsten|T3 die hij overweegt, en die heeft wel zo'n mooi HiRes+ scherm. Deze zet hij tegenover een PocketPC met een resolutie van 240x320. Ik snap niet waarom deze vergelijking oneerlijk is, hij is eerder representatief.

• Fuzzillogic
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-07 22:34
[...]

Houd er rekening mee dat PPC pas vanaf 2003SE die hogere resoluties echt ondersteunt.

Ik heb een Tungsten|T2. M.i. is PalmOS geschikter voor PDA gebruik dan PocketPC, welke simpelweg niets anders is dan getweakte desktop-windows. PalmOS gaat dan ook veel efficienter met de hardware om. Dat is ook de reden dat die Windows-machines veel eerder dan PalmOS met die dikke specs (64MB, ARM/MIPS CPU) kwamen: ze hebben het gewoon nodig om te functioneren!

• Stereotomy
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

[...]

Hoezo ongefundeerd? Tungsten T3: ca. 400 EUR, Clie TH55: ca. 400 EUR, allebei hires+ scherm. iPaq 4150? >> 400 EUR! De Toshiba met VGA scherm? >>>> 400 EUR! Doe even wat onderzoek zelf voordat je zoiets post.

De vergelijking is dus wel degelijk eerlijk omdat de VGA PocketPC's zwaar buiten het budget van de topicstarter liggen, en alleen de 320x240 PPC's vergeleken kunnen worden met de 320x480 Palms.

Alors.

• solomo
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

solomo

.....huh?

redelijk tot goede batterijduur

wat is redelijk?

De T3 heeft in ieder geval geen super batterijduur!

• Fuzzillogic
T2 wel.

• Martin?81

Martin?81

Honda CBR600RR 2004

Topicstarter
De batterijduur van de Zire71 was ruim voldoende... De Palm Vx gaat heel erg lang mee, dat red je niet meer natuurlijk met dit soort schermpjes erin. Ik verwacht van de T3 of 4150 niet veel minder qua batterijduur dan de Zire71?

GPS gaat wel belangrijk worden. Internetten onderweg ook wel, toch wel handig file en filtsmeldingen op te vragen. M´n telefoon heeft Bluetooth en al een datapakket voor GPRS.

De punten zijn dus, is Palm goed genoeg met GPS? Komt er nog een mogelijk met POI´s (wel erg handig!). Het voordeel van het scherm weegt dat op tegen deze punten'

Of kies ik voor een PPC? En neem ik genoegen met een kleiner scherm en dat alles draait onder Windows...

:)

• Stereotomy
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Palm is absoluut goed genoeg met GPS als je naar Tomtom en Mapsonic kijkt. Je zult wel weer horen dat je absoluut PPC Tomtom moet nemen, maar tegen die mensen zeg ik: kijk naar de Aldi Medion GPS thread en kijk hoe blij die mensen zijn met hun pakket, en die komen allen ook van A naar B. In GPS land zijn er meer pakketten die voldoen dan alleen Tomtom. Mapsonic is ook vele malen goedkoper dan Tomtom, en heeft ook 3D view en gesproken aanwijzingen.

[ Voor 8% gewijzigd door Stereotomy op 03-05-2004 18:24 ]

Alors.

• Martin?81

Martin?81

Honda CBR600RR 2004

Topicstarter
Stereotomy schreef op 03 mei 2004 @ 18:23:
Palm is absoluut goed genoeg met GPS als je naar Tomtom en Mapsonic kijkt. Je zult wel weer horen dat je absoluut PPC Tomtom moet nemen, maar tegen die mensen zeg ik: kijk naar de Aldi Medion GPS thread en kijk hoe blij die mensen zijn met hun pakket, en die komen allen ook van A naar B. In GPS land zijn er meer pakketten die voldoen dan alleen Tomtom. Mapsonic is ook vele malen goedkoper dan Tomtom, en heeft ook 3D view en gesproken aanwijzingen.
Maar geen POI, dus hopen dat dat nog komt???

• Stereotomy
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Hopelijk ja... geen eigen POI maar wel voorgeprogrammeerde POIs. De Macdonalds enzo, da's wel handig. ;)

Alors.

Verwijderd

Iedereen zeurt over batterij duur maar ik heb op de T3 en op de Zire 71 nooit problemen daarmee gehad. Beide gingen meer dan 5 uur mee waarvan ik 4 uur mp3's luisterde. (reizen met OV)

• Martin?81

Martin?81

Honda CBR600RR 2004

Topicstarter
Verwijderd schreef op 03 mei 2004 @ 22:33:
Iedereen zeurt over batterij duur maar ik heb op de T3 en op de Zire 71 nooit problemen daarmee gehad. Beide gingen meer dan 5 uur mee waarvan ik 4 uur mp3's luisterde. (reizen met OV)
Inderdaad, Zire71 was voldoende, uiteraard wel minder dan de Vx...
Stereotomy schreef op 03 mei 2004 @ 22:30:
Hopelijk ja... geen eigen POI maar wel voorgeprogrammeerde POIs. De Macdonalds enzo, da's wel handig. ;)
Zijn die voorgeprogrammeerde POI´s niet aan te passen dan? (Waarschijnlijk niet, maar ik vraag het even... ;) )

• Stereotomy
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Zijn die voorgeprogrammeerde POI´s niet aan te passen dan? (Waarschijnlijk niet, maar ik vraag het even... )
Helaas.... ze zijn bij Mapsonic altijd wel hard aan het updaten, misschien ooit in de toekomst. Ik geef toe dat het een handige optie zou zijn, maar om daar je hele handheld keuze op te baseren.... Mapsonic is bijna 100 EUR goedkoper dan Tomtom.

Alors.

• Ralph Smeets
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-11 10:03

Ralph Smeets

sinds 10-7-2009

Vergeet niet dat de Palm machines worden geleverd met Documents to Go die native Word, Excel en Powerpoint kan bewerken. Iets dat niet mogelijk is met de PPC. Of beter, als je een document op een PPC bewerkt gaat een deel van de originele opmaak verloren. Dit gebeurt niet met Documents to Go. Dit vond ik dus zelf erg belangrijk.

Mestreechs volksleed:
Jao diech höbs us aon 't hart gelege, Mestreech door alle ieuwe heer
Veer bleve diech altied genege, En deilde dreufheid en plezeer....etc.

• Stereotomy
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

En powerpoint mogelijkheden worden out-of-the box sowieso niet meegeleverd met een PocketPC. Daar gaat je "betere compatibiliteit met Windows". :)

Alors.

• Fuzzillogic
En dat is dan nog DtG 5. DtG 6 kan gewoon native MS Office bestanden aan.

offtopic:
Alleen weer jammer dat ik geen MS Office, maar OpenOffice gebruik en DtG weigert om door OOo gegenereerde excel-files te openen :( :'(

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 30-11 20:43

Nitai

Live the life you love.

heheeh best vaag eigenlijk, maar ik gebruik op m'n PPC toch geen PocketWord. Ik gebruik ClearVue die standaard wordt meegeleverd op de cd van m'n Ipaq. Dat behoudt wel de originele formaat e.d. van office bestanden.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• Martin?81

Martin?81

Honda CBR600RR 2004

Topicstarter
Inmiddels kan ik wat duidelijker zeggen wat ik er mee ga doen:

Wat ik nu gebruik:
- adresboek
- agenda
- memo´s
- tijdverdrijf zoals ebook, spelletjes
- verder wat specifieke programmaatjes zoals password ´onthouder´, etcetera

Wat ik er zeker bij zou willen:
- navigatie (GPS)
- internet
- MSN of ICQ (liefst beide)
- Office mogelijkheid, met name Word-bestanden (mogelijkheid met aanpassen)

Wat ik wel graag zou willen, maar kan ik laten vallen:
- POI´s voor GPS

Punten om op te letten:
- draadloze communicatie (bluetooth, infrarood en WLAN)
- schermpje

Ik ben dus Palm gewend. Bluetooth moet het zeker hebben, WLAN kan erg handig zijn. Ik heb het thuis en op m´n werkplek. Mooi schermpje graag natuurlijk. Internet mogelijkheid gaat via GPRS, heb sowies 2 mb per maand gratis.

Schept dit een duidelijker beeld? En welke keuze dan beter zou zijn? Meestal kom ik er pas achter als ik iets heb wat beter zou zijn of niet. Dat wil ik nu liever niet hebben. Prijs maakt (nog) niet zo veel uit, maar het moet niet uit verhouding zijn tot de T3 en 4150. :) Ik ga nog eens kijken naar Toshiba.

TNX.

• Magic
  • Niet online
Zoals ik al eerder zei, het is een kwestie van smaak, de ene vind ppc beter, de andere palm.

maar aangezien je al palm gewent bent en dit prettig vind, zie ik geen reden om niet voor een palm te kiezen. :)

• Martin?81

Martin?81

Honda CBR600RR 2004

Topicstarter
Magic schreef op 04 mei 2004 @ 21:03:
Zoals ik al eerder zei, het is een kwestie van smaak, de ene vind ppc beter, de andere palm.

maar aangezien je al palm gewent bent en dit prettig vind, zie ik geen reden om niet voor een palm te kiezen. :)
Nou, geen ondersteuning voor POI. Hoe zit het met compatibiliteit met Office? En hoe zit het met mobiel internet zoals eerder genoemt?

Dit zijn toch dingen die voor mij niet duidelijk zijn bij de Palm. Ik weet in ieder geval dat die best wat probleempjes kunnen geven. Zoals het nu lijkt kan de 4150 alles wat de T3 ook kan, soms zelfs meer. Alleen de resolutie van het scherm is in het voordeel van de T3. Maar toch heb ik een lichte voorkeur voor Palm. Dus probeer ik te vinden waarom ik toch kan kiezen voor een T3 en niet voor iets anders.

[ Voor 20% gewijzigd door Martin?81 op 04-05-2004 21:37 ]

• Stereotomy
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Nou, geen ondersteuning voor POI.
Nou, jij gaat je keuze voor een ander besturingssysteem bepalen doordat 1 klein onderdeeltje van 1 bepaald programma niet vlak voor je neus voorkomt? Je kunt toch ook een aparte database op je Palm laden met POIs en de bijbehorende adressen, en dat zodanig invoeren in je navigatieprogramma? Je staart je blind op dit ene idee terwijl je voor zoveel dingen je ogen sluit:
Hoe zit het met compatibiliteit met Office?
PalmOS heeft een BETERE compatibiliteit met office. Zie het bericht van Ralph Smeets in deze thread, en deze twee onafhankelijke articles van Brighthand.com, een van internet's meest gerespecteerde PDA sites:

Office Comparison - Documents to Go 5 vs. Pocket Office - vergeet niet dat Palm al bij versie 6 (met native support) zit, terwijl Microsoft geen steek aan de ontwikkeling van Pocket Office heeft gedaan.

Future of Pocket Office - Hier staat wat veel insiders weten maar hardnekkig door de Windows icoontjes en logo's niet tot het publiek wil doordringen: PocketWord en PocketExcel zijn *niet* volwaardige vervangers van de desktopvarianten en kreupelen de documenten die je edit op je handheld.

Quote van het laatste artikel:
For example, Pocket Word doesn't support headers, footers, line spacing, footnotes, superscripts, and subscripts, while Pocket Excel doesn't support charts. Even worse, when you edit a document on your handheld, everything in it that the handheld version doesn't support is stripped out, lost forever.
En los daarvan kun je standaard met de Docs To Go ver. 6 powerpoint files bewerken en met PocketPC niet. Staar je toch niet zo blind op het Windows logo, de windows merknamen etc. maar kijk eens waar je daadwerkelijk wat aan hebt.
En hoe zit het met mobiel internet zoals eerder genoemt?
Wil jij op je desktop liever internetten op 640x480 of 800x600? Genoeg gezegd. Bluetooth op Palm is zeer goed geimplementeerd, net zoals de WebPro webbrowser. Het bijgeleverde Versamail is zeer krachtig (ik gebruik het nog krachtiger Snappermail) en Verichat, Chatopus en nog verscheidene andere chat clients staan tot je beschikking op de Palm T3.

Vergeet de landscape/portrait switch niet op de T3!

Zoveel voordelen voor Palm, en alleen de POI's voor PocketPC? Kom op, als je argumenten pro-PPC wil aandragen, doe dat dan ook eens vollediger. ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Stereotomy op 04-05-2004 21:56 ]

Alors.

• Martin?81

Martin?81

Honda CBR600RR 2004

Topicstarter
Stereotomy schreef op 04 mei 2004 @ 21:49:
[...]

Nou, jij gaat je keuze voor een ander besturingssysteem bepalen doordat 1 klein onderdeeltje van 1 bepaald programma niet vlak voor je neus voorkomt? Je kunt toch ook een aparte database op je Palm laden met POIs en de bijbehorende adressen, en dat zodanig invoeren in je navigatieprogramma? Je staart je blind op dit ene idee terwijl je voor zoveel dingen je ogen sluit:

[...]

PalmOS heeft een BETERE compatibiliteit met office. Zie het bericht van Ralph Smeets in deze thread, en deze twee onafhankelijke articles van Brighthand.com, een van internet's meest gerespecteerde PDA sites:

Office Comparison - Documents to Go 5 vs. Pocket Office - vergeet niet dat Palm al bij versie 6 (met native support) zit, terwijl Microsoft geen steek aan de ontwikkeling van Pocket Office heeft gedaan.

Future of Pocket Office - Hier staat wat veel insiders weten maar hardnekkig door de Windows icoontjes en logo's niet tot het publiek wil doordringen: PocketWord en PocketExcel zijn *niet* volwaardige vervangers van de desktopvarianten en kreupelen de documenten die je edit op je handheld.

Quote van het laatste artikel:

[...]

En los daarvan kun je standaard met de Docs To Go ver. 6 powerpoint files bewerken en met PocketPC niet. Staar je toch niet zo blind op het Windows logo, de windows merknamen etc. maar kijk eens waar je daadwerkelijk wat aan hebt.

[...]

Wil jij op je desktop liever internetten op 640x480 of 800x600? Genoeg gezegd. Bluetooth op Palm is zeer goed geimplementeerd, net zoals de WebPro webbrowser. Het bijgeleverde Versamail is zeer krachtig (ik gebruik het nog krachtiger Snappermail) en Verichat, Chatopus en nog verscheidene andere chat clients staan tot je beschikking op de Palm T3.

Vergeet de landscape/portrait switch niet op de T3!

Zoveel voordelen voor Palm, en alleen de POI's voor PocketPC? Kom op, als je argumenten pro-PPC wil aandragen, doe dat dan ook eens vollediger. ;)
Oké. Dit overtuigd mij in ieder geval. Enige is nu nog WLAN... ;) Bij de T3 moet je de keuze maken, of wifi, of geheugen.

• Stereotomy
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Sony Clie TH55. :)

Alors.

• Denman
  • Laatst online: 08:55
Ik sluit me hierbij aan... ik heb zelf ook een Sony Clie TH55 (ook al overgehaald door Stereotomy :P) en ik geniet na 2 maanden gebruik nog steeds met volle teugen. WLAN ingebouwd, superlange batterijduur, en erg klein met een superdesign.

Ik zou zeggen: ga voor die TH55 :)

Join het GoT Pulse-Team!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Stereotomy, office compatibility is niet dat afhankelijk is van het OS, maar van de applicatie. Als je naar de STANDAARD apps kijkt, dan is Documents to Go beter inderdaad, maar zoals ik al eerder zei, zijn er genoeg apps die hetzelfde kunnen als Documents to Go. :)

• Martin?81

Martin?81

Honda CBR600RR 2004

Topicstarter
Helemaal niet op Sony gelet eigenlijk in mijn keuze... Als ik het zo snel even ziet voldoet hij aan (bijna) al mijn eisen.

Hij kan in ieder geval hetzelfde als de T3 als ik het zo snel ziet. Die maar eens even in de winkel gaan bekijken. :) (Iemand nog voors of tegens? ;) )

[ Voor 5% gewijzigd door Martin?81 op 04-05-2004 23:42 ]

• Stereotomy
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Nitai schreef op 04 mei 2004 @ 23:36:
Stereotomy, office compatibility is niet dat afhankelijk is van het OS, maar van de applicatie. Als je naar de STANDAARD apps kijkt, dan is Documents to Go beter inderdaad, maar zoals ik al eerder zei, zijn er genoeg apps die hetzelfde kunnen als Documents to Go. :)
Ja duh :), maar ik houd hetzelfde principe aan als waarop de artikelen gebaseerd zijn: we kijken naar de standaard bijgeleverde software bij de Palms en iPaqs. Ik snap ook wel dat Textmaker bij de PPC's beter werkt dan Pocketword.

En de vraag van de topicstarter is nog altijd in feite welke PDA voor hem het beste is, en daar moet je bijgeleverde software uiteraard ook bij rekenen: dat moet toch ook meespelen in je aankoop?

[ Voor 18% gewijzigd door Stereotomy op 05-05-2004 03:21 ]

Alors.

• Stereotomy
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Hij kan in ieder geval hetzelfde als de T3 als ik het zo snel ziet. Die maar eens even in de winkel gaan bekijken. (Iemand nog voors of tegens? )
Review van de Palmclub: http://www.palmclub.nl/reviews/handhelds/sony/th55/

Voor: Enorm lange batterijlevensduur, vormfactor (persoonlijk), Wifi, 320x480, betaalbaar, camera leuke gadget

Neutraal: Processor (slechts 126 MHz, ruim voldoende voor MP3, movie, standaard applicaties, GPS maar zorgt dus wel voor enorm lange battery life), 'slechts' 32 Mb RAM - in dagelijks leven méér dan zat, ik ken werkelijk niemand die zijn TT3 nokkie vol heeft zitten (iets van 54 Mb RAM usable)

Tegen: Stylus, geen landscape (geruchten op CeBit spreken van een patch die binnenkort komt), geen documents to go bijgeleverd (wel picselviewer, native office bestanden bekijken)

[ Voor 22% gewijzigd door Stereotomy op 04-05-2004 23:58 ]

Alors.

• Martin?81

Martin?81

Honda CBR600RR 2004

Topicstarter
Overigens hangt het niet van de standaard software af. Als er een beter alternatief voor een redelijke prijs is dan is dat ook goed. :)

• Stereotomy
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Och, als jij 50 dollar een redelijke prijs vindt. ;)

Alors.

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Stereotomy schreef op 04 mei 2004 @ 23:50:
[...]

Ja duh :), maar ik houd hetzelfde principe aan als waarop de artikelen gebaseerd zijn: we kijken naar de standaard bijgeleverde software bij de Palms en iPaqs. Ik snap ook wel dat Textmaker bij de PPC's beter werkt dan Pocketword.

En de vraag van de topicstarter is nog altijd in feite welke PDA voor hem het beste is, en daar moet je bijgeleverde software uiteraard ook bij rekenen: dat moet toch ook meespelen in je aankoop?
niks Duh, bij ipaq wordt er ook ClearVue bijgeleverd, en die is net zo goed ;)

• Stereotomy
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Nitai schreef op 05 mei 2004 @ 19:36:
[...]

niks Duh, bij ipaq wordt er ook ClearVue bijgeleverd, en die is net zo goed ;)
Duh, da's een VIEWER. Documents to go kan zonder de boel in puin te schoppen ook editten. :)

Alors.

• Martin?81

Martin?81

Honda CBR600RR 2004

Topicstarter
Nog iets. Hoorde vandaag dat er volgende maand een nieuwe GSM komt. Keuze is bijvoorbeeld tussen de SonyEricsson T630 en de Nokia 6230. Welke past het beste bij een PDA... ;)

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:23
Ik zit een beetje met hetzelfde dilemma als de topicstarter.
Zitten zeker handige tips in dit topic.
Maar nog een andere vraag. Wat zijn een beetje de goedkopere winkels waar ik ze kan aanschaffen? Allemaal pricewatch, of heeft iemand andere winkels die nog goedkoper zijn?

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Stereotomy schreef op 05 mei 2004 @ 20:21:
[...]

Duh, da's een VIEWER. Documents to go kan zonder de boel in puin te schoppen ook editten. :)
duh!...eh...en jij bent gemeen :P ;)

• Stereotomy
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Nitai schreef op 05 mei 2004 @ 23:17:
[...]

duh!...eh...en jij bent gemeen :P ;)
:>

Alors.

Verwijderd

martinweb.nl schreef op 05 mei 2004 @ 21:20:
Nog iets. Hoorde vandaag dat er volgende maand een nieuwe GSM komt. Keuze is bijvoorbeeld tussen de SonyEricsson T630 en de Nokia 6230. Welke past het beste bij een PDA... ;)
Dat zou tog niet zoveel schelen ? ze hebben allebij bluetooth maar ik zou persoonlijk voor de 6230 gaan want daar kan je het geheugen uitbreiden en MP3 en filmpjes op kijken :*)

• Fuzzillogic
En met Nokia krijg je gratis Bluetooth-lekken erbij zodat je makkelijk je informatie met de rest van de wereld kunt delen.

(Overigens heeft SE daar ook wel ervaring mee)

* Fuzzillogic is erg blij met zijn S55.

Waarom zou je in hemelsnaam een koelkast-mobiel nemen als je toch een PDA hebt die die koelkast-taken veel beter kan? Neem dan een slick klein modelletje.

[ Voor 29% gewijzigd door Fuzzillogic op 07-05-2004 01:23 ]

Verwijderd

Nexxennium schreef op 07 mei 2004 @ 01:22:
En met Nokia krijg je gratis Bluetooth-lekken erbij zodat je makkelijk je informatie met de rest van de wereld kunt delen.

(Overigens heeft SE daar ook wel ervaring mee)

/me is erg blij met zijn S55.

Waarom zou je in hemelsnaam een koelkast-mobiel nemen als je toch een PDA hebt die die koelkast-taken veel beter kan? Neem dan een slick klein modelletje.
GPRS 8)7
nou een T630 of een 6230 lijken mij niet bepaal ''koelkast'' voormaat

• Fuzzillogic
Ok, die twee toestelletje vallen binnen de perken ja :) Maar bijv. zo'n 6600 is IMNSHO toch echt een koelkast.

En wat is er mis met GPRS? De UMTS modellen zijn dun gezaaid (nog afgezien van de prijs) en EDGE moet nog uitgevonden worden in Nederland... :/

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-11 16:02

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

(jarig!)
Stereotomy schreef op 04 mei 2004 @ 23:54:
, 'slechts' 32 Mb RAM - in dagelijks leven méér dan zat, ik ken werkelijk niemand die zijn TT3 nokkie vol heeft zitten (iets van 54 Mb RAM usable)
Ik heb 'm al een maandje en nog steeds 15 MB vrij, plus dat je er natuurlijk een memstick in kan drukken (heb er 128 MB stick bij gehaald voor paar MP3's, ebooks, etc)

Ik gebruik 'm btw i.c.m. een T610 en GPRS ,werkt prima.

[ Voor 10% gewijzigd door Aaargh! op 07-05-2004 13:06 ]

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

Pagina: 1