Toon posts:

IIyama VMPro 450 gaat soms even zwart

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn lieve monitor, welke +/- 1 jaar geleden nieuw gekocht is, gaat om de zoveel tijd even 'zwart' voor een seconde, waarna het beeld weer terugfloept. ik schat gemiddeld 2x per dag als hij continue aanstaat.

Aan de ene kant vind ik het toch best eng, en ik was benieuwd of andere mensen dit ook hebben en/of wat het is.

De monitor in kwestie is een IIyama Vision master pro 450 19" (A901HT) (destijds specifiek gekocht omdat ik het wist dat het een goede monitor is :7 )

Verwijderd

Topicstarter
*schopje* niemand? :|

Verwijderd

Mijn samsung 193T doet dit ook!!
Maar ik heb het idee dat het aan m'n videokaart ligt. Bij mij doet ie het overigens wel minder, soms een hele week niet en dan weer 2 a 3 keer per dag.

Ik vind het niet zo erg en heb me er maar bij neergelegd.

Verwijderd

Hetzelfde hier met mijn VMP450. En dit sinds ik een GF4 kaart gebruik. Daarvoor had ik altijd matrox en er geen last van. De oorzaak ligt zeker bij de videokaart.

Verwijderd

Topicstarter
Thnx. k'heb hem nog nooit aan een andere videokaart gehangen dus ik zou het niet weten, maar ik neem het aan. liever m'n videokaart die af en toe raar doet dan m'n monitor :+

• Klaaz Vaak
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 03-01 19:17
Mijn Vision Master Pro 410 heeft dit (probleem) ook al 3 jaar.
Niks om druk te maken dus.

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Kheb t een keer gehad toen mijn moeder de magnetron aanzette...
Maar hij doet het nog prima... laatst wilde ie niet meer aan.. ff uitgezet paar minuutjes wachten en hij deed het weer...
Volgens mij zitten die iiyama's vol van beveiligingen ofzo...

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Pagina: 1